کد خبر: 1178840
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اوچا در گزارشی از حجم حملات تروریستی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست پرده برداشت.

اوچا اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۱۶۷ شهید و تعداد فلسطینیانی که طی کل سال گذشته میلادی به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند ۱۵۵ تن بوده است. بدین ترتیب تعداد شهدای فلسطینی از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون از آمار شهدای کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است. ثبت آمار این تعداد از شهدا در کرانه باختری و قدس اشغالی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون بی‌سابقه بوده است.

بر اساس گزارش اوچا، از ۲۵ جولای گذشته تا پایان هفته نخست ماه جاری میلادی ۷ فلسطینی از جمله ۲ کودک به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند و صد‌ها فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین اوچا اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در این بازه زمانی ۵۶ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب یا مصادره نموده‌اند. از جمله ساختمان‌های تخریب‌شده، ۶ خانه در شرق قدس اشغالی و منطقه موسوم به منطقه «ج» بوده که به بهانه‌های واهی از جمله نداشتن جواز ساخت تخریب شده‌اند.

اوچا گزارش داد که در نتیجه تخریب این ۶ خانه، ۲۳ فلسطینی از جمله ۱۲ کودک آواره شده‌اند و امرار معاش بیش از ۳۵۰۰ فلسطینی با مشکل مواجه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار