کد خبر: 1190635
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛
حجت الاسلام جعفرپور از برگزاری 40 محفل انس با قرآن در مدارس لرستان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این محافل ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بین نسل نو است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته وحدت ۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس استان برگزار شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه محافل انس با قرآن با حضور بیش از پنج هزار نفر دانش‌آموز قاریان ممتاز استانی و کشوری برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این محافل ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بین نسل نو است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر بنامه ها همچون برپایی موکب قرآنی با موضوعات، مشاوره حفظ، قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان، تلاوت آیاتی چند توسط نونهالان همراه با خانواده در موکب و مسابقه قرآنی، «قرآن بخوان جایزه‌بگیر» نیز برگزار و ۴۰۰ هدیه به نونهالان قرآنی اهدا شد.

حجت‌الاسلام جعفرپور خاطرنشان کرد: از اهداف سازمان دارالقرآن الکریم در استان  ترویج و گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی است.

وی اظهار کرد: از دیگر اهداف برگزاری این برنامه ها دعوت از جوانان و نوجوانان انس با کلام الهی و ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان بوده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار