کد خبر: 1198943
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
فرمانده کل ارتش:
سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش روز پنج‌شنبه در مراسم سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد، با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: این عملیات که ۱۵مهر انجام شد، دو وجه دارد؛ اولاً یک عملیات بی‌سابقه، شگفتانه، غیرقابل تصور و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اتفاقی غیرقابل ترمیم برای رژیم‌صهیونیستی است که نقطه عطف راهبردی در روند مبارزه مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

جوان آنلاین: مسیر مبارزه مردم فلسطین و آزادی ســرزمیـن‌های غصـب‌شـده از سـوی رژیم‌صهیونیستی با عملیات طوفان‌الاقصی وارد مرحله جـدیدی شده و روند اضمحلال رژیم‌صهیونیستی را تسـریع بخشیـده است.
سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش روز پنج‌شنبه در مراسم سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد، با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: این عملیات که ۱۵مهر انجام شد، دو وجه دارد؛ اولاً یک عملیات بی‌سابقه، شگفتانه، غیرقابل تصور و بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اتفاقی غیرقابل ترمیم برای رژیم‌صهیونیستی است که نقطه عطف راهبردی در روند مبارزه مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود. وجه دوم این عملیات، رسوایی و بی‌آبرویی مدعیان حقوق بشر و در رأس آن‌ها امریکای جنایتکار، رژیم‌صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها و سکوت‌کنندگان در مقابل جنایات این رژیم منحوس و بی‌ریشه و نامشروع است. فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه امروز داشتن قدرت برای دفاع از خود به خوبی برای همه مشخص شده است، گفت: آنچه مشخص و روشن است اینکه پیروزی فلسطین بر اساس سنت الهی و روندشناسی تاریخی و نظامی آشکارتر از همیشه است. موسوی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملیات شکست حصر سوسنگرد گفت: این عملیات یک کار بهنگام بود که در یک کار مشترک تابلویی از وحدت و همدلی و برای خدا کار کردن را نشان داد که همه بدون توجه به مسائل دنیوی وارد عرصه شدند و این نتیجه ماندنی و تاریخی را رقم زدند.
وی خاطرنشان کرد: شاید عملیات شکست حصر سوسنگرد از لحاظ بزرگی به اندازه بسیاری از عملیات‌ها نباشد، اما جلوه‌ای از موفقیت و کار مشترک نیرو‌های مدافع کشور بود که در یک کار مشترک، حماسه‌ای تاریخی را ایجاد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار