کد خبر: 1201172
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
شرکت آبفا اکنون در تمامی شهرستان‌های استان در زمینه آبرسانی پروژه‌های متنوعی را در دست اجرا دارد که در صورت حمایت و جذب اعتبارات کافی تعداد زیادی از این پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ماه‌های آتی آماده بهره‌برداری است

جوان آنلاین: با هدف مدیریت مصرف آب ۱۴ طرح آب و فاضلاب در شهرستان پلدختر در دست اجراست.
یاسر اکبریان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان در نشست بررسی مسائل حوزه آبرسانی شهرستان پلدختر با اشاره به اجرای ۱۴ طرح آب و فاضلاب در شهرستان و توضیح اینکه ۱۲ طرح از این تعداد در حوزه آب و دو طرح در بخش فاضلاب است، گفت: شرکت آبفا اکنون در تمامی شهرستان‌های استان در زمینه آبرسانی پروژه‌های متنوعی را در دست اجرا دارد که در صورت حمایت و جذب اعتبارات کافی تعداد زیادی از این پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ماه‌های آتی آماده بهره‌برداری است.
وی در خصوص پروژه‌های این شرکت در پلدختر، معمولان و سراب حمام تصریح کرد: در بخش آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی بحث آبرسانی روستایی در دست انجام بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است. این مسئول افزود: در حوزه شهری نیز پروژه‌های مختلفی در بخش اصلاح شبکه و توسعه در جریان بوده که در مجموع حدود ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آن‌ها در نظر گرفته شده است. اکبریان در خصوص پروژه‌های بخش فاضلاب هم تصریح کرد: ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار است که در صورت تحقق این هدف جمعیت تحت پوشش این تصفیه خانه را به حدود ۴۰ هزار نفر خواهیم رساند. وی افزود: همچنین با توجه به اینکه حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر پلدختر انجام شده و حدود ۱۰کیلومتر از آن باقی مانده است که امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه مدت این طرح نیز تکمیل شود و به سرانجام مطلوب برسد.
مدیرعامل شرکت آبفای لرستان تصریح کرد: میزان اعتبار مورد نیاز بخش فاضلاب شهرستان پلدختر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است. اکبریان همچنین با اعلام اینکه عملیات اجرایی ساخت پنج تصفیه خانه فاضلاب در شهر‌های ازنا، کوهدشت، الشتر، نورآباد و دورود با پیشرفت ساختمانی بیش از ۶۰ درصد در دست اقدام است، افزود: این پروژه‌ها طی دو سال اول دولت سیزدهم حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته‌اند که تلاش می‌شود با حمایت استاندار و سایر مسئولان استانی و کشوری از طریق ماده ۵۶ و مشارکت بانک‌های عامل به اتمام برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار