کد خبر: 1201440
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در ادامه اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در محلات جنوب تهران و دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش متواری و سابقه دار جنوب تهران در این منطقه خبر داد.

جوان آنلاین: سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اظهار کرد: در راستای مطالبات و درخواست مردمی، طرح‌های اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش با مشارکت رده‌های تخصصی و انتظامی در محلات جنوب تهران از هفته گذشته آغاز و ادامه دارد.

به گزارش برنا، این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح در پاسخ به درخواست‌های مردمی در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: تیم‌های مختلفی از مأموران این پلیس ضمن اجرای طرح در محلات هرندی، شوش و مولوی، ۵ تن از اراذل و اوباش تحت تعقیب و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پلیس هرگونه بی نظمی و نقض قانون و حقوق شهروندی را چشم‌پوشی نکرده و با مسببین و عاملان آن برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مردم از پلیس و دستگاه قضائی برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی می‌باشد، خاطر نشان کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم در مراحل آتی این طرح‌ها، برخورد پلیس با اوباش، سخت، قاطع‌تر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار