کد خبر: 1202682
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خبر داد؛
چگنی نژاد از اجرای طرح طرح ملی شهریاران خبر داد و گفت: مهم ترین رویکرد این طرح ملی بهره مند از ایده ها برای حل مسائل کشور است.

به گزارش جوان از لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری طرح ملی شهریاران خبر داد و گفت: دولت سیزدهم در طرح شهریاران بدنبال هم افزایی، الگو نمایی، ارزیابی، حمایت و شتابدهی از اقدامات مردم پایه بوده که با استفاده از آراء وایده‌های مردمی برای حل چالش‌های ملی، استانی، شهر و حتی روستا اقدامی عاجل و مثبت صورت خواهد گرفت.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: برگزاری این طرح فرصتی برای ثبت ایده و طرح مردم برای پیشرفت و آبادانی است.

وی گفت: طرح ملی شهریاران دارای ۲ بخش ثبت ایده و ثبت اقدام است که تمامی اقشار جامعه به‌ خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

چگنی نژاد با بیان اینکه گفتمان‌سازی  ومردمی‌سازی حل مسائل کشور، با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور مهم ترین رویکرد این طرح ملی است، گفت: مدیران، رابطان، نخبگان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با ثبت ایده های خود در طرح ملی شهریاران، در اتمام کارهای برزمین مانده، سرعت پروژه های عمرانی و گره گشایی از مشکلات شهری می توانند مشارکت کنند.

وی گفت: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب «اقدام ویژه» که با تسهیل گری، مانع زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده‌اند ثبت کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار