کد خبر: 1204336
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر پلیس در استان سیستان و بلوچستان گفت این گونه رفتار‌های مذبوحانه نمی‌تواند بین مردم اختلاف ایجاد کند.

جوان آنلاین: عبدالناصر درخشان در گفتگو با ایرنا با اشاره به حمله تروریستی به مقر پلیس در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان گفت این حمله تروریستی از جانب مردم و مقامات ائمه جمعه محکوم است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و راسک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حمله تروریستی به مقر پلیس باعث اندوه و ناراحتی مردم و مسئولان منطقه شده و از دست دادن حافظان امنیت برای مردم راسک بسیار غمبار و سنگین است.

وی افزود: آنچه که مسلم است این است که این قبیل اقدامات هیچگاه نمی‌تواند بین مردم از اقوام و مذاهب مختلف اختلاف ایجاد کند و دشمن هیچگاه با این گونه رفتار‌های غیر انسانی نمی‌تواند به هدفش در اختلاف افکنی بین مردم برسد.

درخشان خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در راسک به عنوان حافظان امنیت مردم همواره به دور از رفتار‌های خشونت آمیز در کنار مردم و همراه مردم بوده‌اند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و راسک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال در ناآرامی‌های سال گذشته ما شاهد تجمعات و اعتراضات بودیم ماموران انتظامی هیچگاه به مقابله با مردم راسک نپرداختند و همواره با مردم رفتاری مهربانانه داشتند و هیچگاه با اسلحه معترضین را هدف قرار ندادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار