کد خبر: 1205939
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
منابع خبری با اشاره به بازداشت‌های جدید رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، اعلام کردند که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون ۴۶۹۵ فلسطینی در این منطقه بازداشت شدند.

جوان آنلاین: اداره امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست ۱۰ شهروند فلسطینی از جمله یک زن را در کرانه‌ باختری بازداشت کردند.

به گزارش فارس، باین نهاد اعلام کرد که از هفتم اکتبر و با آغاز عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون ۴۶۹۵ نفر در کرانه باختری بازداشت شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان بازداشت این شهروندان فلسطینی، اقدام به شکنجه و بدرفتاری و تهدید آنها و خانواده هایشان و تخریب منازل و وسایل زندگی آنها و شلیک مستقیم گلوله کردند.

پیشتر طی حمله نیروهای مقاومت فلسطین به ایست و بازرسی «تسنعوز» ارتش رژیم صهیونیستی و گذرگاه «الطیبه» و همچنین شهرک صهیونیست نشین «اونی حیفتس»، تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شده بودند.

درپی آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دهمین هفته، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز به طور روزانه با یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف آن از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل مقابله و با آنها به طور مسلحانه درگیر می‌شوند.

نهادهای رسیدگی به امور اسیران فلسطینی ۲۹ آذر ماه در آخرین گزارش خود اعلام کرده بودند که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون چهار هزار و ۶۳۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار