کد خبر: 1206853
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
مخبر در مراسم تشییع شهید موسوی:
معاون اول رییس‌جمهور گفت: ملت شهیدپرور ایران ثابت کردند، مسیر نورانی ایستادگی در مقابل استکبار همواره ارزشی فراموش ناشدنی دارد و حمایت از مظلوم، آرمان مقدس جمهوری اسلامی است.

جوان آنلاین: محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز با حضور در میدان امام حسین (ع) تهران همراه با خیل عظیمی از هموطنان در مراسم تشییع شهید سید رضی موسوی حاضر و یاد و خاطره این سردار سرافراز جبهه اسلام را زنده نگاه داشت.

به گزارش مهر، مخبر در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگاران، گفت: مردم دنیا امروز جنایات استکبار جهانی با هدایت‌های آمریکا را می‌بینند و روز به روز نفرت مردمان آزادی خواه جهان از صهیونیسم بیشتر می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: خون این هم رزم شفیق شهید حاج قاسم سلیمانی که مجاهدت‌های فراوانی در حوزه مبارزه با تروریسم و داعش داشت، به زودی دامن جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و نابودی این رژیم منحوس امروز خواست مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان است.

مخبر خاطرنشان کرد: ملت شهیدپرور ایران با بزرگداشت این شهید ثابت کردند، مسیر نورانی ایستادگی در مقابل استکبار همواره ارزشی فراموش ناشدنی دارد و حمایت از مظلوم آرمان مقدس جمهوری اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار