کد خبر: 1208577
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به انفعال برخی از چهره‌ها پس از فاجعه تروریستی کرمان
کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی به سلبریتی‌ها و چهره‌هایی که هنوز درخصوص فاجعه تروریستی کرمان سکوت کرده‌اند یا موضعی همسو با خائنین به کشور گرفته‌اند، انتقاد کردند.

جوان آنلاین: کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی به سلبریتی‌ها و چهره‌هایی که هنوز درخصوص فاجعه تروریستی کرمان سکوت کرده‌اند یا موضعی همسو با خائنین به کشور گرفته‌اند، انتقاد کردند. کاربران بیان داشتند که این سکوت و انفعال مصداق همراهی با تروریست‌هاست. آن‌ها همچنین درخصوص معدود افرادی که مواضعی همسو با جریانات برانداز داشتند و از حادثه تروریستی و کشته‌شدن ده‌ها زن و کودک بی‌گناه ابراز شادی کردند، تأکید داشتند که این افراد همراه با تروریست‌ها هستند و باید با آن‌ها برخورد قضایی کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


زهرا سادات موسوی:
جای حامی تروریست دانشگاه نیست. جای حامی تروریست بیمارستان نیست. جای حامی تروریست فرودگاه نیست. جای حامی تروریست مطب نیست. جای ‎حامی تروریست طلافروشی نیست. جای حامی تروریست مدرسه نیست. جای حامی تروریست اداره نیست. جای حامی تروریست مجلس نیست. جای حامی تروریست دولت نیست!
عبدالمجید خرقانی:
در حمله تروریستی کرمان ۲۲ دانش‌آموز به شهادت رسیدند، اما یه عده از سلبریتی‌ها لال هستند و هنوز واکنشی نداشتند! همین‌ها سال گذشته واسه ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با دشمن همصدا شدن و مشغول سیاه‌نمایی بودند.
علیرضا تقوی‌نیا:
دختر ناز و کوچولویی که در حادثه تروریستی کرمان مظلومانه شهید شد، برای خیلی‌ها ارزش یه استوری گذاشتن هم نداشت. با جمهوری اسلامی مشکل دارید، انسانیت هم از وجودتون رفته؟ کشتن ناجوانمردانه این دختر خردسال ارزش یه استوری محکوم کردن نداشت؟
احمد روستایی:
آنکه در حادثه تروریستی اخیر سکوت می‌کند یا بدتر و خجالت‌آورتر از آن شادی می‌کند، همدست و همراه صهیونیست‌هاست. عمله آنهاست در رسانه. گویا یک بمب انتحاری هم به اکانت‌های آن‌ها بسته‌اند تا در تداوم عملیاتی حضوری باشد. دستگاه امنیتی باید این‌ها را هم شناسایی کند.
کاربری با نام «حامد»:
۴۴ دختر و زن بین شهدای حمله تروریستی کرمان هست؛ به جز دیجی‌کالا که اونم فقط یه استوری ساده گذاشته، تمامی استارت‌آپ‌هایی که برای فوت اتفاقی مهسا امینی واکنش داشتند، در قبال ترور این همه دختر و زن ایرانی لالمونی گرفتند!
لیا آبنوس:
اینا رو می‌بینید از کشته شدن مردم تو کرمان خوشحالند؟ همین‌ها اگه هواپیمای اوکراین مقصدش نجف یا مکه بود هم خوشحال می‌شدند! گریه‌زاری‌های قلابی!
مجید تفرشی:
اینکه آقای محمود احمدی‌نژاد و همکارانش از هفتم اکتبر تا امروز روزه سکوت گرفته و در برابر مظالم امریکا، اسرائیل، تروریسم و تهدید‌های مختلف علیه امنیت، منافع و مصالح ملی ایران صامت و منفعل هستند، برای من جای تعجب ندارد. تعجب و تأسف من از مدعیان حامی پنهان و آشکار اوست که هنوز هم یا از او دفاع می‌کنند و شوقمندانه آرزومند بازگشت او به قدرت را دارند یا با سکوت و توجیه، مواضع اسفناک او را رفع و رجوع می‌کنند.
کاربری با نام «آقا ابراهیم»:
برخی از سلبریتی‌ها همچنان سکوت کرده و این جنایت و ریخته شدن خون هموطنانشان را محکوم نکرده‌اند. حداقل کاری که میشه برای همدردی با مردم عزیز کرد اینه که این سلبریتی‌ها رو آنفالو کنیم، پس به پویش ما پیوندید.
امین کرمی:
خیلی خراب‌تر از این حرفام، آنقدر که بعد از سه روز نمی‌دونم باید چی بگم و بنویسم که یکم آروم بشم، کارد بزنی خونم در نمیاد، ولی لعنت به کسی که تو رو کشت! لعنت به کسی که بزدلانه سکوت کرد! لعنت به کسی که به رفتنت خندید!‌ای که به بی‌طرف جماعت لعنت!
مصطفی گرجی:
رُبع پهلوی هم مثل همه فکر می‌کرد انفجار کرمان کار رژیم صهیونیستیه و سکوت کرد و هیچ واکنشی نداشت تا باعث آزردگی خاطر اربابانش نشه. حالا پس از اینکه گروهک داعش راضی شد و این عملیات انتحاری رو برعهده گرفت، بعد از گذشت ٣٢ساعت از ماجرا واکنش نشون داده! #کرمان

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
0
یعنی واقعاً بعضی اینقدر ..... هستن که برای مرگ مردم بیگناه شادمانی میکنن؟ خوب اینها کم از داعش و صهیونیسم ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار