کد خبر: 1212625
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰
این تصویری است از مسجد سید در اصفهان که روحانیت عجیبی دارد و از سوی مرحوم آیت‌الله سیدمحمدباقر شفتی (از مراجع تقلید) ساخته شده است.

 جوان آنلاین: محمدمنان رئیسی در کانال تلگرامی خود نوشت: این تصویری است از مسجد سید در اصفهان که روحانیت عجیبی دارد و از سوی مرحوم آیت‌الله سیدمحمدباقر شفتی (از مراجع تقلید) ساخته شده است. ایشان حالات معنوی خاصی داشتند و در جواب اینکه از کجا به این درجه رسیده‌اند، می‌فرمودند که دعای یک سگ مرا به اینجا رسانده! 
می‌فرمودند سال‌ها پیش در نجف اشرف طلبه بودم و چند روزی بود که از ایران برایم پول نیامده بود. کمی صبر کردم، چون نخواستم به کسی بگویم، اما یک وقت احتیاج شدیدی برایم پیش آمد. از رفیقم مقداری پول قرض گرفتم و نان و مقداری آبگوشت کله تهیه کردم. هنگامی که به منزل برگشتم، دیدم که سگی در جوی آب افتاده و توله‌هایش به او چسبیده‌اند و او شیر ندارد و خود سگ از شدت گرسنگی رو به مرگ است. با خود گفتم من که تا حالا گرسنگی کشیده‌ام باز هم گرسنگی را تحمل می‌کنم. نان‌ها را در آبگوشت تلیت کرده و آن‌ها را جلوی سگ گذاشتم. سگ آن غذا را خورد. بلند شدم ظرف را تمیز کردم و بعد از شستن به صاحبش برگرداندم. 
بعد از آن پروردگار برایم پولی فرستاد، طولی نکشید که از شفت که یکی از شهرستان‌های گیلان است، شخصی آمد و گفت فلان حاجی مرده و یک سوم از مال خود را برای شما وصیت کرده است! من با تعجب حساب کردم دیدم همان موقعی که آن آبگوشت کله را به سگ دادم عصر همان روز برای من این وصیت شده! از همان وقت کم‌کم در اصفهان برای من آن قدرت و مرجعیت پیدا شد

برچسب ها: نجف ، مسجد ، اصفهان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار