کد خبر: 1216183
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
پرسپولیس نتیجه و اخلاق را با هم باخت
اوسمار از نخستین آزمون رسمی خود با پرسـپولیس سربلند بیرون نیامد و مردود شد. پرسپولیس، اما در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر نه فقط نتیجه که اخلاق را هم واگذار کرد!
دنیا حیدری

جوان آنلاین: اوسمار از نخستین آزمون رسمی خود با پرسـپولیس سربلند بیرون نیامد و مردود شد. پرسپولیس، اما در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر نه فقط نتیجه که اخلاق را هم واگذار کرد!
سرخپوشان داور بازی را مقصر باخت در نخستین هفته دور برگشت می‌دانند و بر این باورند که تصمیم اشتباه داور وسط (بیژن حیدری) در صحنه خطای هند مدافع حریف، آن‌هم در زمانی که بازی بدون گل دنبال می‌شد همه چیز را تغییر داد، به همین دلیل از تیم داوری شکایت هم کردند. البته کارشناسان داوری نیز بر این باور بودند که یک پنالتی به سود سرخپوشان روی هند مدافع آلومینیوم گرفته نشد، اما نه توجیه مسئولان پرسپولیس می‌تواند اتفاقات و نتیجه رقم خورده در این بازی را کمرنگ کند و نه اشتباهات محرز داوری! پرسپولیس برخلاف جریان بازی گل خورد، اما مهم توپی بود که امیر نوری از فاصله ۴۰ متری وارد دروازه بیرانوند کرد. دروازه‌بانی که انتظار می‌رفت عملکردی هوشمندانه‌تر داشته باشد، ولی دریافت گل از فاصله ۵۰، ۴۰ متری نشان از عدم تمرکز او داشت. هرچند که حسینی، سرمربی آلومینیوم نیز تأکید داشت تک‌تک نفرات پرسپولیس را آنالیز کرده و گل نوری ثابت کرد اقدامات کادر فنی حریف در آنالیز سرخپوشان تا چه اندازه مؤثر بوده است، چراکه جلو آمدن‌های بی‌مورد، یکی از عادت‌های بیرانوند است که در این بازی او را رسماً مضحکه خاص و عام کرد. 
پرسپولیس در ادامه روند ناکامی که با سرمربی جدید در پیش گرفته بود (باخت در دیدار‌های دوستانه) در نخستین بازی رسمی اوسمار نیز تن به شکست داد، اما آنچه این باخت را نگران‌کننده کرد عملکرد دور از انتظار بیرانوند درون چهارچوب دروازه پرسپولیس و رفتار زننده کنعانی‌زادگان مقابل هواداران خودی بود که حق داشتند از نتیجه رقم خورده شاکی باشند! اما بازیکنی که مدعی بود در پرسپولیس باید یکسری مسائل رعایت شود، در اقدامی تأسف‌بار سعی در تنبیه هواداری داشت که به دلیل نارضایتی از عملکرد این بازیکن و نتیجه بازی با آلومینیوم اراک، اعتراض را فریاد می‌زد! اقدامی تأسف‌بار که نه‌تن‌ها این بازیکن که حتی کادر فنی پرسپولیس را هم زیر سؤال برد!
بی‌شک، اما اتفاقات بازی با آلومینیوم، چه باخت با شوت از فاصله ۵۰، ۴۰ متری و چه رفتار ناشایست کنعانی‌زادگان می‌تواند فرصت خوبی باشد برای اوسمار تا با تصمیمات به‌موقع، بساط بی‌انضباطی‌های فنی و اخلاقی را در همین ابتدای راه جمع کند. دویدن بازیکنان بعد از پایان بازی دور زمین این تصور را ایجاد کرده بود که او قصد توبیخ شاگردانش را دارد. اوسمار، اما این مسئله را صراحتاً رد کرد و مدعی شد که از عملکرد شاگردانش راضی است. حال آنکه نتیجه باب دل هیچ یک از هواداران این تیم نبود. نارضایتی که هنگام سوار شدن بازیکنان به اتوبوس کاملاً مشهود بود، چراکه با این شکست کار سرخپوشان در ادامه مسیر دشوارتر خواهد شد. 
در سایر بازی‌های پنج‌شنبه؛ مصاف شمس‌آذر - استقلال خوزستان و همچنین
 مس رفسنجان-هوادار با تساوی بدون گل به پایان رسید. نبرد پیکان با نساجی با تساوی یک-یک خاتمه یافت و ذوب‌آهن یک بر صفر به ملوان باخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار