کد خبر: 1217405
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با استقبال از پویش «با مهر انتخاب کنیم»، گفت: مردم باید با شناخت کافی به نامزد مورد نظر خود رأی دهند و سوابق و تجربیات آنان را هم مورد بررسی قرار دهند.

جوان آنلاین: «محمدحسن آصفری» نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم شایسته‌گزینی ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بهتر است مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی «لیستی» رأی ندهند و اگر با شناخت کافی به نامزد مورد نظر خود رأی دهند، بهتر است.

به گزارش مهر، وی افزود: برخی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده‌هایی می‌دهند که در توان یک نماینده مجلس نیست؛ مردم نباید به این وعده‌ها توجه کنند و باید بر این مساله واقف باشند که نمایندگان وظایف مشخصی دارند و بر اساس همان وظایف باید به مردم وعده بدهند و فراتر از وظایف نمایندگی خود نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سوابق و تجربیات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و عملکرد آنان در سمت‌هایی که قبلاً داشته‌اند، باید در انتخاب نمایندگان مجلس آینده مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دین‌داری، تخصص، تجربه و تعهد از جمله ویژگی‌های مهمی است که مردم باید در انتخاب نمایندگان مجلس دوازدهم مورد توجه قرار دهند که اگر این‌گونه باشد، شاهد حضور افرادی شایسته و کارآمد در مجلس آینده خواهیم بود.

آصفری درباره اقدام خبرگزاری مهر مبنی بر راه‌اندازی پویش با مهر انتخاب کنیم که بر اساس آن قرار است نامزد‌های انتخابات مجلس که اعلام آمادگی می‌کنند، در سایت این خبرگزاری کاملاً رایگان تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند، گفت: افزایش مشارکت در انتخابات یکی از مسائل بسیار مهم است و برای تحقق آن لازم است رسانه‌ها، مطبوعات و فضای مجازی پای کار بیایند. این اقدام خبرگزاری مهر بسیار خوب است و فراهم‌کردن فرصت برای تبلیغات همه نامزد‌های انتخابات مجلس، می‌تواند از ریخت و پاش‌ها و هزینه‌های گزاف انتخاباتی جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: مردم باید این موضوع را هم مد نظر قرار دهند که نامزد‌هایی که در تبلیغات انتخاباتی خود هزینه‌ها و ریخت و پاش زیادی می‌کنند و سفره پهن می‌کنند و غذا می‌دهند، قطعاً نمی‌توانند نمایندگان خوبی برای مردم باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار