کد خبر: 1218182
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
جمعی از دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، با امضای نامه‌ای، عموم مردم ایران را به شرکت در انتخابات پیش روی ۱۱ اسفند دعوت کردند.

جوان آنلاین: جمعی از دانش آموختگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، با امضای نامه‌ای عموم مردم ایران را به شرکت در انتخابات پیش روی ۱۱ اسفند دعوت کردند. متن این نامه به این شرح است:

ملت بزرگوار و شریف ایران اسلامی
در آستانه چهل و ششمین سال استقرار انقلاب اسلامی ایران که نوید بخش دهه ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است، نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد با وجود همه فراز و نشیب ها، سختی ها و کارشکنی های داخلی و خارجی، مسیر اصلی بسیاری از آرمان های انقلاب با بصیرت همان ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال طی شدن است.

در این میان، تحلیل نگارندگان این پیام در جایگاه جمع بزرگی از دانش آموختگان دانشگاه های کشور به عموم ملت ایران این است که اتفاقا آنچه که نقش اساسی در درمان کاستی ها و مشکلات فعلی و بازگشت سریع تر به برخی آرمان های انقلاب دارد، نقش موثر و پررنگ و هوشمندانه مردم در انتخابات های مختلف و مهر تایید بر تداوم خدمات افراد صالح و اصلح و جایگزین کردن افرادی در مجلس شورای اسلامی است که سابقه فعالیت های آنها دوری از آرمان ها و خدمت خالصانه و صادقانه را تداعی می کند.

امروز برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ های تاریخی و مواجهه با دشمنی ها، یک اختیار بزرگ و اثرگذار در دست عموم مردم قراردارد و این اراده بزرگ می تواند به بهبود و اصلاح بزرگ و اثرگذاری منجر شود که نقش اساسی حداقل در چهار سال آتی داشته باشد. چنانکه چنین تغییرات اساسی مشروط به حضور ملت همواره در گذشته در انواع مصوبات و خدمات و پیگیری مطالبات و بسیاری تصمیمات حیاتی به خوبی تجربه شده و طعم تصمیمات ارزشمند و درست از سیاست های کلان نظام اسلامی تا زندگی مردم حس شده است. جمع بزرگی از دانش آموختگان دانشگاه های کشور از عموم مردم برای شرکت در این تحول خردمندانه دعوت می کنند.

جمع بزرگی از دانش آموختگان دانشگاه های کشور
اسفندماه 1402

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار