کد خبر: 1218498
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
سخنگوی ستاد انتخابات کشور:
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نتایج انتخابات در چندین حوزه انتخابیه مشخص شد.

جوان آنلاین:  «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور اظهار کرد: با پایان یافتن فرایند انتخابات، شمارش آرا آغاز شد که نتایج چند حوزه انتخابیه است را اعلام می‌کنم.

نتایج اعلام شده به شرح زیر است:

با پایان یافتن فرآیند اخذ رأی، شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور صورت گرفت که در چهار حوزه آبادان، قم، ملایر و رشت به صورت الکترونیک رأی گیری انجام و نتایج آن اعلام شد که نتایج این چهار حوزه به این شرح است:

در حوزه آبادان، جلیل مختار با ۲۰ هزار و ۵۷۶ رأی به عنوان منتخب حوزه آبادان معرفی شد. جواد سعدون زاده، صادق کمالی، سید محمد مولوی و سید امین موسوی هم از حوزه آبادان به مرحله دوم راه یافتند.

حوزه انتخابیه قم: مجتبی ذوالنوری با ۱۴۹ هزار و ۲۸۳ رأی، محمد منان رئیسی با ۱۰۵ هزار و ۱۴۷ رأی و قاسم روانبخش با ۷۸ هزار و ۵۴۵ رأی به عنوان نمایندگان مردم قم در مجلس دوازدهم معرفی شدند.

حوزه انتخابیه ملایر: احد آزادی خواه با کسب ۲۲ هزار و ۸۹۷ هزار به عنوان منتخب ملایر معرفی شد و حسین احمدی و احمد آرایی‌نژاد به مرحله دوم راه یافتند.

حوزه انتخابیه رشت: جبار کوچکی نژاد با کسب آرای ۴۵ هزار ۶۱۴ رأی، مهدی فلاح با کسب ۳۴ هزار و ۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با کسب ۳۲ هزار و ۲۷۳ رأی به عنوان نمایندگان رشت و حمام معرفی شدند.

محمد معتمدی‌زاده با ۵۳ هزار و ۷۱۵ رأی از مجموع ۱۰۴ هزار و ۳۰۷ رأی منتخب مردم سیرجان و بردسیر استان کرمان شد.

غلامرضا نویدی با ۱۸ هزار و ۳۰۲ رأی از مجموع ۳۳ هزار و ۸۷۶ رأی منتخب مردم شهر بابک استان کرمان شد.

ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷ هزار و ۴۹۰ رأی از مجموع ۳۲ هزار و ۶۴۴ رأی منتخب مردم آستانه اشرفیه استان گیلان شد.

مصطفی پوردهقان اردکان با ۱۲ هزار و ۲۷۱ رأی از مجموع ۳۳ هزار و ۶۳۴ رأی منتخب مردم اردکان استان یزد شد.

محمدرضا صباغیان بافقی با ۲۳ هزار و ۴۸۵ رأی از مجموع ۸۴ هزار و ۲۱۰ رأی منتخب مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم، بهاباد و مروست استان یزد شد.

گفتنی است انتخابات حوزه انتخابیه مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان به دور دوم کشیده شد. سیروس سجادیان و اسفندیار عبداللهی باید در مرحله دوم از حوزه مرودشت و پاسارگاد با یکدیگر رقابت کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار