کد خبر: 1219370
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
وزیر فرهنگ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زنده نگاه داشتن تاریخ انقلاب اسلامی به یک سنت تبدیل شده و باید به همه نهاد‌های خدمتگزار توسعه یابد.

جوان آنلاین: محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲- در آیین رونمایی از ۱۴۰ عنوان کتاب کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن همایش‌های این نهاد با اشاره به فعالیت خود در مرکز اسناد تاریخی و شفاهی و ثبت روز تاریخ‌نگاری در تقویم رسمی کشور افزود: خاطرات بسیار خوبی از انقلاب منتشر شده و برای هر کدام از مساجد و حسینیه‌های فعال تهران تاریخچه‌ای به صورت مکتوب فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهاد‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و جهاد سازندگی محصول انقلاب و نتیجه عمق تفکر حضرت امام (ره) است و ساختارشان مردمی است، تا امروز خدمات بزرگ و صادقانه به مردم انجام دادند.

اسماعیلی گفت: زنده نگاه داشتن تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس با تاکید رهبر معظم انقلاب به یک سنت تبدیل شده و باید آن را به نهاد‌های خدمتگزار توسعه دهیم و کمیته امداد از پیشانی‌های خدمت است و امید است توسعه پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید به سمت کار‌های ماندگار حرکت کنیم و نگذاریم این عطش برای نسل‌های دیگر باقی بماند. این از جنس بعثت و از جنس کار انبیاء بوده که ذره‌ای از عظمت این کار را درک نکرده‌ایم. این‌ها بویژه در زمینه دیجیتالی باید ثبت و برای آیندگان باقی می‌ماند.

در این آیین، که با حضور سعید جلیلی قائم مقام سازمان صدا و سیما، مثیم لطیفی رئیس سازمان استخدامی کشور و سید مرتضی بختیاری رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۴۰ عنوان کتاب شامل هفت هزار خاطره کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) رونمایی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار