کد خبر: 1224340
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران، دلیل اختلال اخیر در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک را بروزرسانی نرم‌افزاری این سامانه اعلام کرد.

جوان آنلاین: فاطمه حاجی علی‌عسگری در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، خبر تسنیم مبنی بر قطعی و اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک را تأیید و اظهار کرد: در روز‌های اخیر با موارد کندی سامانه نسخه‌نویسی مواجه بودیم و در این راستا بررسی‌هایی توسط تیم فنی صورت گرفت. تصمیم گرفتیم که افزایش ظرفیت، زیرساخت و بروزرسانی سامانه و ارتقای نرم‌افزار را داشته باشیم و برای بهبود سطح امنیت اطلاعات، ۷۲ ساعت بازه زمانی را برای بروزرسانی سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت در نظر گرفتیم.

به گزارش تسنیم، حاجی علی‌عسگری ادامه داد: احتمالاً تا ۲۴ ساعت آینده بتوانیم تا ۹۰ درصد این اختلال سامانه نسخه‌نویسی الکترونیکی را برطرف کنیم.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: همزمان، نسخه‌نویسی کاغذی را به عنوان مسیر جایگزین اعلام کرده‌ایم.

وی بیان کرد: باید امر بروزرسانی را در پیک کاری انجام می‌دادیم تا مشکلات احصا می‌شد و در تلاش هستیم که افزایش ظرفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار