کد خبر: 1227967
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) در سخنانی از مخالفت صنعا با پیشنهاد‌های وسوسه کننده ارائه شده برای توقف حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

 جوان آنلاین: «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در جریان نشستی با حضور مقامات ارشد یمنی اظهار داشت: هوشیاری و حضور دولتمردان ارشد در کنار مردم و رهبری، سوپاپ اطمینان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

به گزارش ایرنا، وی گفت: ما به همراهی با رهبری و ملت خود تا آزادی کل کشورمان و رفع محاصره و ظلم علیه ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهیم داد.

المشاط افزود: ما تا آزادی کامل کشورمان به میدان رویارویی با دشمنان در همه زمینه‌ها خواهیم رفت و قابلیت‌های پیشرفته نظامی کشور ما به لطف خداوند و تصمیم حکیمانه رهبر انقلاب (عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن) است. همه ما می‌دانیم که یمن در گذشته در چه جایگاهی بوده است و امروز به لطف رهبری شجاع و خردمند، ما به سطح پیشرفته‌ای رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها ما را در مقابل خطرات و آزمون بزرگی در رابطه با دین و کرامتمان قرار می‌دهند. ما پیشنهاد‌های وسوسه کننده زیادی برای توقف تصمیم حمایت از غزه دریافت می‌کنیم، اما آن‌ها را رد می‌کنیم؛ چراکه این پیشنهاد‌ها با دین، ارزش‌ها و اصول ما در تضاد هستند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: دشمن در عرصه رویارویی نظامی شکست خورد، اما روی سیاست‌های دیگر حساب باز کرده است.

المشاط خاطرنشان کرد: ما مانند سدی غیر قابل نفوذ در برابر همه توطئه‌هایی که کشور ما را هدف قرار می‌دهند، خواهیم ایستاد.

ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار