کد خبر: 1228379
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان روز‌های ابتدایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در برخی از غرفه‌ها به تفکیک نشر گردآوری شده است که عناوین آن‌ها در ادامه آمده است.

جوان آنلاین: در این گزارش عناوین پرفروش تعدادی از ناشران کودک و نوجوان در روز‌های ابتدایی نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ آمده است.

پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان روز‌های ابتدایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در برخی از غرفه‌ها به تفکیک نشر گردآوری شده است که عناوین آن‌ها در ادامه آمده است.

انتشارات مهرسا (واحد کودک و نوجوان انتشارات مهر و ماه): «اگر‌های ناقلا» اثر امیلی کیلگور با ترجمه فاطمه مهدیان، «وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند»، «غیرممکن»، «مجموعه دنیای احساسات»، «مجموعه دختران باهوش».

انتشارات دلتا (واحد نوجوان انتشارات مهر و ماه): «اقلیم‌های افسانه‌ای»، «یاغی‌های مرموز»، «مجموعه جاسوسان» و «خانه‌ای بر لبه‌ی جادو». این کتاب‌ها مختص گروه سنی بالای ۱۲ سال هستند.

انتشارات قدیانی: «قصر آبی»، «جین در تپه»، «جام جهانی در جوادیه»، «تن‌تن و سندباد» و «دیاکو» که این کتاب‌ها مختص گروه سنی نوجوان هستند.

انتشارات کتاب‌های پروانه (واحد کودک و نوجوان به‌نشر): «قصه ما مثل شد»، «ماجرا‌های کی بود کی بود»، «داستان‌های شکرخدا»، «مجموعه قصه‌های حنانه»، «مجموعه ثمین» و «قصه‌های احکام».

انتشارات خانه ادبیات: «نی‌نی نوازش می‌خواد»، «ماهیگیر زبل»، «نقاشی بکش و پاک کن»، «وقتی نی‌نی می‌خنده» و «وقتی نی‌نی بازی می‌خواد».

انتشارات توت‌فرنگی (واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر): «مجموعه کتاب‌های چشمکی»، «مجموعه کتاب‌های طلسم»، «مجموعه بیگ نیت» و «مجموعه صد حقیقت».

انتشارات نردبان: «مجموعه رفتار‌های خوب» و «مجموعه خودمراقبتی».

انتشارات آلوچه (واحد کودک و نوجوان انتشارات پیام مشرق): «مجموعه دالی‌موشه» و مجموعه «نی‌نی توپی» که مختص گروه سنی ۰ تا ۳ سال است و مجموعه «بازی با نور و رنگ» برای کودکان بالای ۵ سال.

انتشارات کتاب‌های مهتاب (واحد کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم): «فرهنگ تصویری من»، مجموعه «دنیا»، مجموعه «مثل‌ها و قصه‌هایشان» و «دایره‌المعارف کوچک من».

انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی): «خانم پلام جادویی»، «پسرک دانشمند»، «دوست خیالی» و «مجموعه داستان‌های کلاسیک».

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار