کد خبر: 1229441
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر این‌که نمی‌گذاریم پلاسکویی دیگر اتفاق بیافتد، از چند ساختمان ناایمن این بنیاد در تهران خبرداد و گفت: به شهرداری گفتیم که ناایمن بودن این ساختمان‌ها را اعلام کند تا بتوانیم اقدامات بعدی را برای ایمن‌سازی انجام دهیم.

 جوان آنلاین: حسین دهقان، پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در نشستی با خبرنگاران در اردوگاه امام خمینی (ره) درباره ایمن سازی ساختمان‌های در تملک این مجموعه گفت: بنیاد چند ساختمان ناایمن در تهران دارد که به شهرداری گفته شده که این ساختمان‌ها را اعلام کنند که ناایمن هستند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: البته این ساختمان‌ها امکان ایمن سازی ندارند و عمر ساخت برخی از آن‌ها بالای ۵۰ سال است که ساختمان آلومینیوم یکی از ان‌ها است و ما اجازه نمی‌دهیم که یک پلاسکوی دیگر تکرار شود. با شهردار تهران صحبت‌هایی در این زمینه داشته ایم و تأکید کردیم که ساختمان‌های ناایمن بنیاد را اعلام کنند تا اقدامات بعدی را برای ایمن سازی انجام دهیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: ماموریت اصلی و اساسی بنیاد از ابتدای تشکیل، توانمندسازی محرومین و پیشرفت مناطق محروم بوده است؛ این که چه منطقه‌ای را محروم بدانیم و چه شاخص‌هایی دارد، بر اساس آن باید ماموریت‌ها محقق شود. مبنای انقلاب اسلامی توجه به مستضعفان بوده و بر مبنای توجه به همین اقشار به کار‌های محرومان رسیدگی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار