کد خبر: 1229857
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تا روز ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) به نخست وزیر این رژیم مهلت داد تا راهبرد واضحی برای جنگ و پس از آن مشخص کند در غیر اینصورت از کابینه کناره‌گیری خواهد کرد و مسیر برگزاری انتخابات زودهنگام را در پیش خواهد گرفت.

جوان آنلاین: «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنرانی خود گفت جنگ بزرگی که در آن قرار داریم، درد و رنجی که اسرائیلی‌ها در آن قرار دارند را فاش کرد.

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: «پس از اینکه یک اقلیت کوچک کشتی اسرائیل را کنترل کردند و آن را به ورطه عمیقی فرو بردند، هیچ تصمیم حیاتی اتخاذ نشد». گانتز گفت: «اقلیت کوچکی بر رهبری کابینه اسرائیل سیطره یافته و آن را به نقطه‌ای نامشخصی می‌برد».

عضو کابینه جنگ اسرائیل اضافه کرد: «زمانی که وارد ائتلاف کابینه نتانیاهو شدیم، وحدت قدرتمندی وجود داشت، اما در دوره اخیر، اختلافاتی بوجود آمده است».

وی هشدار داد: «در حال حاضر کسانی در کابینه هستند که با ترس اقدام می‌کنند و بخشی از سیاستمداران فقط به خودشان فکر می‌کنند». گانتز گفت: «فقط در صورتی در جنگ پیروز می‌شویم که قطب‌نمای راهبردی واضحی داشته باشیم». عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ضرورت فوری برای تغییر وجود دارد و وضعیت را به صورت کنونی رها نخواهیم کرد و کابینه جنگ باید راهبرد اقدام جدیدی را تا روز ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) مشخص کند که طی آن بازگشت ربوده شدگان و از بین بردن قدرت حماس را تضمین کند».

گانتز تاکید کرد: «به نتانیاهو تا روز ۸ ژوئن مهلت می‌دهد که راهبرد واضحی برای جنگ و پس از آن مشخص کند و نتانیاهو باید بین تفرقه و وحدت و بین پیروزی و فاجعه یکی را انتخاب کند و اگر نتانیاهو خواسته‌هایمان را برآورده نکند، از کابینه جنگ کناره گیری خواهیم کرد و در صورتی که مسیر کنونی را ادامه دهد، به مردم برای انجام انتخابات مراجعه می‌کنیم».

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار