کد خبر: 1230072
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰

جوان آنلاین: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همواره امام راحل و رهبری ماهیت جعلی رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند گفت: رژیم منحوس صهیونیستی رژیم جعلی و آدمکش است و ۷۰ سال طول کشید تا ماهیت این رژیم برای دنیا آشکار شود. 
به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان در گردهمایی مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان زنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی مورد تهاجم و در معرض حملات رسانه‌ای قرار دارد. سؤالی که مطرح می‌شود این است که بین بیش از ۲۰۰ کشور در دنیا چرا ما در معرض حملات رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم، آیا ایران کشور ضعیف یا کشور قدرتمندی است؟ دوگانگی‌های رسانه‌های غربی همچنان ادامه دارد و نمی‌توانند جمهوری اسلامی را مهار کنند. 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جریان‌سازی دشمنان علیه نظام گفت: دشمنان نظام تلاش می‌کنند خدمات ارزنده جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و وضعیت کشور را بحرانی جلوه دهند و نشان دهند جمهوری اسلامی دارای تجهیزات قوی دفاعی نیست در حالی که بخش اعظمی از گزاره‌های خبری دشمنان، کاهش دادن قدرت نظامی ایران است با این حال اذعان دارند در جنگ اوکراین اگر پهپاد‌های ایران به کمک روسیه نمی‌آمد قطعاً روسیه شکست می‌خورد و تناقضات از این نوع در رسانه‌های بیگانه بسیار به چشم می‌خورد. وی به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آن‌ها اعلام کردند با ائتلافی که انجام دادند اجازه نخواهند داد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی اصابت کند، همان دقایق اولیه اعلام کردند ۹۹ درصد آن‌ها را منهدم کردیم، از آن‌ها سؤال می‌پرسیم عملیاتی که چندین ساعت طول کشید چگونه شما دقایق اولیه همین ادعا را کردید؟
سردار شریف اضافه کرد: کل دنیا عملیات وعده صادق را مشاهده کرد، ۱۲ ساعت بعد بسترسازی‌های رسانه‌ای از سوی آنان صورت گرفت، آشفتگی‌ای که در پازل طراحی آنان پیش آمده بود باعث سردرگمی خط خبری آنان شد به‌گونه‌ای که آن‌ها تأیید کردند موشک‌های ما به سرزمین‌های اشغالی و نقاط مهم و حساس اصابت کرده است. وی در ادامه با بیان اینکه علت اینکه دشمن با تمام توانش علیه ما فعالیت می‌کند نشان از قوی بودن ماست، گفت: جمهوری اسلامی براساس آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی است؛ ۴۵ سال است امامین انقلاب در خصوص ماهیت رژیم صهیونیستی اعلام نظر می‌کنند و مردم ما در روز قدس علیه آن رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند و بالاخره در دانشگاه‌های غربی و دنیا امروزه به این مسئله رسیدند که رژیم صهیونیستی وحشی و جعلی است. 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: گفتمان انقلاب اسلامی هرسال علیه رژیم صهیونیستی فریاد زد و اجازه نداد مبارزه با این رژیم جعلی به فراموشی سپرده شود. گفتمان انقلاب اسلامی رهایی از استکبار را برای همه مردم کره زمین فریاد می‌زند و همین موضوع سبب دشمنی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار