کد خبر: 685757
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان‌ :
محمد زارع مهرانی با بیان اینکه رسانه مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم است گفت:‌ امروز صدا و سیما نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای سیاست‌های راهبردی نظام و جلوگیری از انحراف و جهت‌گیری‌های نادرست دارد.
زارع مهرانی عصر دیروز، 19 آبان ‌در نشست هماهنگی‌های همایش بسیج و رسانه با معاون سیمای مرکز خلیج فارس استان هرمزگان، اظهار کرد: امروز صدا و سیما نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای سیاست‌های راهبردی نظام و جلوگیری از انحراف و جهت‌گیری‌های نادرست دارد.
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ‌هرمزگان‌ گفت: رسانه مهمترین نقش را در انتقال یک فرهنگ اصیل دارا است.
مهرانی‌ رسانه را مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت: امروز مهم‌ترین ابزار جنگ بین قدرت‌ها در دنیا، رسانه است و امروز حتی قدرت‌های بزرگ هم با رسانه دارند کار می‌کنند. امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیون‌ها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی و... از سلاح و از موشک و از بمب اتم بیشتر است.
وی با اشاره به نقش حضرت زینب‌(س) در واقعه عاشورا، گفت:  حضرت زینب‌(س) بعد از واقعه عاشورا نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی از مسئاله امامت و ولایت و انتقال پیام عاشورا داشته‌اند.
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ‌هرمزگان‌ تصریح کرد: زنده نگه داشتن پیام عاشورا به خاطر سخنان حضرت زینب‌(س) و امام سجاد(ع) در بارگاه یزید بود.
زارع‌مهرانی افزود: یکی از وظایف اصلی کاروان اسرا و حضرت زینب(س) در جریان واقعه کربلا و عاشورا، پیام‌رسانی بود و می بایست آنها پیام خون شهدای کربلا را به گوش همگان برسانند. تا این قیام برای همیشه ماندگار شده و درس‌آموز باشد و زینب(س) به خوبی از عهده این وظیفه برآمد و روشنگری‌های فراوانی انجام دادند.
وی عنوان کرد: ما هم امروز‌ وظیفه داریم با الگوگیری از واقعه کربلا و عاشورا رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس را که با اخلاص با دشمن مقابله کردند به نسل کنونی انتقال دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر