کد خبر: 718973
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبر داد !
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از تقویت و حمایت تشکل های دینی و فرهنگی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان خبر داد .

 فتح‌الله حقیقی در نشست با معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در بوشهر با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های دینی و فرهنگی جامعه را از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها مصون نگه می‌دارد اظهار داشت: استان بوشهر دارای زیرساخت‌های فرهنگی دینی است بگونه‌ای که دراین حوزه جایگاه مهمی در کشور با پیشنیه تاریخی درخشان است.

وی با تاکید بر این نکته که تشکل‌های دینی و فرهنگی نقش مهمی در جامعه و مقابله با تهاجمات دشمنان دارند تصریح کرد: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و مصون ماندن آحاد جامعه از ترفندهای دشمنان، تشکل‌های دینی و فرهنگی استان بوشهر تقویت و حمایت می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تاکید کرد: باید در این راستا شرایط ثبت تشکل‌های علمی و قرآنی آسان‌تر و تشکل‌های دینی و فرهنگی فعال‌تر و پویاتر کرد.

حقیقی، با اشاره به نقش شورای فرهنگ عمومی در این حوزه بیان کرد: امروز ترفندهای فرهنگی در دنیا قدری پیچیده شده و باید با تمام ابزارهای جدید در راه مقابله با این ترفندها و دسیسه‌های دشمنان تلاش کرد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در گسترش فرهنگ دینی و قرآنی که امروز نیاز ضروری جامعه است نقش مهمی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به جایگاه مهم سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ و مذهب گفت: جایگاه فرهنگی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی و اثرگذاری آن به ویژه در بین جوانان برجسته است.

حقیقی، با اشاره به نقش اطلاع رسانی در دنیای کنونی بیان کرد: در اطلاع رسانی باید تلاش شود واقعیت‌ها بدرستی منعکس شود تا رسالت اشاعه امید و یاس‌زدایی را محقق کنیم.

وی، اظهار امیدواری کرد: با حمایت بیشتر از این سازمان، مسئولان ذیربط سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر بتوانند وظایفشان را بهتر انجام دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر