کد خبر: 719625
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر :
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران علاوه براینکه در برنامه‌های دفاعی موفق عمل کرده است در طرح‌های سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده است.

سردار فتح‌الله جمیری در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه به نقش مهم سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران نقش مهم و موثری داشت که کارنامه درخشانی در تاریخ دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم و موثر سپاه در محرومیت زدایی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و دیگر عرصه‌هایی که جامعه نیاز دارد موفق عمل کرده است که کارنامه درخشانی در این عرصه‌ها دارد.

وی با گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر افزود: سپاه پاسداران استان بوشهر که در تمامی عملیات‌های دفاع مقدس نقش مهمی داشتند در فتح خرمشهر نیز اثربخش بودند به گونه‌ای که در این عملیات شهدایی از استان بوشهر تقدیم انقلاب اسلامی شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه و بسیج  نقش مهمی درمقابله با ترفندها دارد گفت: برخی شخصیت‌های معلوم‌الحال که سابقه توهین به عاشورا، خدا و شهدا داشتند به بوشهر دعوت می‌شوند و آنان هم سخنان بی‌منطق می‌زنند که حیف است از این تریبون به آن پرداخته شود .

جمیری با بیان اینکه سخنرانی این افراد معلوم‌‌الحال آب به آسیاب دشمن می‌ریزد تاکید کرد: کسانی که رأفت اسلامی شامل حال آنها شد پس از فتنه مزدورانی را به استان دعوت می‌کنند تا با سخنرانی‌های خود آب به آسیاب دشمن بریزند .

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر دارای 200 سال سابقه مقاومت و دفاع مقدس است گفت: برای رفع مشکلات استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌های این استان تلاش کنید نه اینکه اهداف سیاسی خود از طریق افراد خاص دنبال کنید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر