از نوروز امسال با عنوان دروازه ورود به تبریز 2018 یاد می شود کمتر از یک سال تا تبریز 2018 زمان داریم و معرفی جاذبه های گردشگری تبریز باید در اولویت برنامه های سازمان ها باشد.
گام بعدی، شبکههای بینالمللی
روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز در گام بعدی قصد دارد جاذبه های گردشگری تبریز را از قاب رسانه های بین المللی و انگلیسی زبان معرفی کند و همین امر می تواند باعث معرفی تبریز به گردشگران کشورهای خارجی باشد.
استقبال بینظیر گردشگران نوروزی از تبریز
در سال های گذشته به دلیل آب و هوای کوهستانی تبریز و برودت هوا تعداد کمی از هموطنانمان تبریز را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کردند.
اما امسال با گشتی در شهر می توان شاهد حضور پرشور مسافران در از شهرهای مختلف کشورمان در تبریز باشیم.
انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 از یک سو و پرداخت رسانه های مختلف برای معرفی این کهن شهر تاریخی از سوی دیگر باعث شده است که هموطنانمان به دیدن به شناختن بیشتر تبریز رغبت داشته باشند.
اقدامی شایسته تقدیر
این اقدام شهرداری تبریز گام بزرگی در راستای معرفی پتانسیل های فرهنگی تبریز است که میتواند تاثیر بسزایی در ارتقای جایگاه فرهنگی داشته و باعث رونق صنعت گردشگری در تبریز باشد.
برنامههای روزانه شهرداری تبریز هم گام با نوروز
علاوه بر برنامه های تولیدی پخش شده از شبکه های سراسری سیما، برنامه های روزانه روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز نیز رنگ و بوی نوروزی به خود گرفته است.
رادیو شهر تبریز در 6 نوبت صبح و عصر پخش می شود و برنامه تبریزیم نیز با محوریت برنامه های نوروزی ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی طبق زمانبدی روزهای گذشته در حال پخش است.