کد خبر: 858134
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی :
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:گروه‌های تروریستی همچون داعش و النصره ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل هستندوهدف از تشکیل این گروه‌ها ضربه زدن به ایران اسلامی و منحرف کردن ذهن‌ها از مسئله فلسطین است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:گروه‌های تروریستی همچون داعش و النصره ساخته و پرداخته آمریکا و اسرائیل هستندوهدف از تشکیل این گروه‌ها ضربه زدن به ایران اسلامی و منحرف کردن ذهن‌ها از مسئله فلسطین است.

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی رادمسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین یکی از ابتکارات ارزشمند امام راحل بود.

وی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام و روزی است که باید اسلام را احیا کرد.
ضوی راد با بیان اینکه اسلام شکست بردار نیست و روز قدس روز اسلام است، اظهار کرد: روز قدس تنها متعلق به قدس نبوده، بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است.
وی با اشاره به دلایل انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس گفت: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس باظرافت خاصی انجام شده است، امام راحل با این انتخاب خود ثابت کرد که معنویت به دور از اجماع سود و فایده‌ای به همراه ندارد و ذخایر معنوی باید به پای اسلام هزینه شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به تأکید دین مبین اسلام به حمایت از مظلوم بیان کرد: امام علی (ع) که بعد از پیامبر (ص) نظیری در دنیا ندارد، در سخنانی فرمودند با ظالم دشمن باشید و به کمک مظلوم بشتابید، این سخنان در حالی که امروز آمریکا و اسرائیل مردم بی‌گناه کشورهای عراق، سوریه، یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان و فلسطین را به خاک و خون کشیده‌اند، به خوبی راه را برای مسلمانان نشان داده و ثابت می‌کند باید به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخت.وی ادامه داد: هرکجا که تروریست‌ها حضور پیدا کرده‌اند رد پایی از آمریکا و صهیونیست به چشم می‌خورد، تروریست‌ها به دنبال ناامن کردن ایران اسلامی هستند و ما وظیفه داریم در برابر آنان ایستاده و اجازه ندهیم به اهداف خود دست پیدا کنند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه ایران محکم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اسرائیل ایستاده و لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد، گفت: دشمنان اسلام تلاش دارند با ایجاد اختلاف بین ملت‌های مسلمان و ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند که این اتحاد بین کشورهای اسلامی است که می‌تواند آمال و آرزوهای آنان را نقش بر آب کند.
رضوی راد با بیان اینکه اتحاد و وحدت بین کشورهای اسلامی می‌تواند موجودیت صهیونیسم جنایتکار را بر هم بزند، ادامه داد: راهپیمایی مرگ بر اسرائیل در جهان اسلام ولوله ایجاد می‌کند، کم‌ترین تأثیرگذاری راهپیمایی روز قدس فراموش نشدن مسئله قدس به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.
وی بیان داشت: اسرائیل از بیداری مسلمانان وحشت دارد و از بیداری اسلامی می‌هراسد، همه امکانات را برای جلوگیری از بیداری مسلمانان بسیج کرده است، مسلمانان باید آسیب‌ها را بشناسند، نقاط قوت را تقویت کنند، مسلمان‌ها می‌توانند با منابع سرشاری که خداوند در اختیارشان قرار داده است، به خوبی در راه شکست دشمنان اسلام گام بردارند.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تأکید کرد: قطعاً مردم با درک شرایط حساس منطقه در راهپیمایی روز قدس امسال حضور خواهند یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار