کد خبر: 886713
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: استکبار جهانی در توطئه اخیر در انتقال پایتخت اسرائیل غاصب به قدس شریف،وحدت و یکپارچگی مسلمانان را نشانه رفته است.
حجت الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست ستاد هماهنگی برگزاری آیین روز 9 دی استان مرکزی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان، افزود: استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه با حمایت از رژیم صهیونیستی و سازماندهی گروهک های تروریستی در صدد ایجاد نفاق و تفرقه بین مسلمانان هستند تا بتواند به شرایط داخلی کشورهای اسلامی تسلط داشته باشد.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلام همواره در برابر تهاجمات سیاسی و نظامی استکبار جهانی بر علیه مسلمانان جهان ایستاده است و توطئه های آنها را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی از بدو پیروزی انقلاب با استفاده از ابزارهای تحریم، تهدید، ترور و هجمه های فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند اما مردم ولایتمدار و مومن ایران اسلامی همواره در برابر توطئه های دشمنان با تمام وجود از آرمان های نظام و به خصوص ولایت فقیه حمایت کرده و بعد از این نیز حمایت خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نهم دی ماه با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت و رهبری نامگذاری شده است، عنوان کرد: شعار امسال نهم دی ماه 'تجلی قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی' است که همه برنامه های این روز بر اساس تشریح و تبیین آرمان های نظام اسلامی و ولایت فقیه تدوین شده است.
حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: آیین بزرگداشت این روز، شنبه نهم دی ماه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود و انتظار می رود دستگاه های اجرایی نسبت به اعزام جامعه هدف خود در این آیین معنوی اقدامات لازم را انجام دهند.
وی بیان کرد: در هماهنگی با فرمانداری های شهرستان های استان، آیین بزرگداشت نهم دی ماه همزمان با مرکز استان در مراکز شهرستان های استان نیز برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار