کد خبر: 889189
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج:
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: مطالبات مردمی نباید به مسائل سیاسی ربط داده شود و دغدغه‌های معیشتی مردم با جدیت هرچه تمام‌تر از سوی مسئولان پیگیری شود.

ماموستا اقبال بهمنی در گفت‌وگو با جوان از کردستان اظهار کرد: مردم مسلمان ایران با إیثار و جانفشانی و مبارزات گسترده خویش انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز سختی‌های بسیاری را تحمل کردند لذا شایسته نیست که این مردم همچنان با تنگناهای معیشتی دست و پنجه نرم کنند.

وی افزود: بدون شک مردم با مشکلات معیشتی روبرو هستند و مطالبات زیادی در این خصوص دارند اما نباید این مطالبات را سیاسی کرد.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسولان و مدیران استانی و کشوری شفاف‌سازی بیشتری نسبت به امور اجرایی و اقتصادی داشته باشند و مردم را در جریان تمامی امور قرار دهند.

این روحانی برجسته اهل سنت کشور در بخشی دیگر از سخنان خود از تخریب أماکن عمومی و پشتیبانی کشورهای غربی از افراد هنجارشکن به عنوان توطئه‌ای بزرگ یاد کرد که باید مردم نسبت به آن هوشیار باشند.

ماموستا بهمنی افزود: رئیس جمهور آمریکا تا دیروز ملت ایران را تروریست خطاب می‌کرد و انواع طرح‌های تحریمی را علیه ایرانیان اجرا کرده بود و امروز با زبان دیگری وارد میدان شده است.

رئیس مرکز اسلامی شهرستان سنندج اظهار داشت: آمریکا و کشورهای غربی دشمنان آشکار ملت ایران هستند و در پشت پرده حمله به أماکن عمومی دسیسه‌ای بزرگ نهفته است.

ماموستا بهمنی افزود: تخریب اموال عمومی از نظر شرعی حرام بوده و مستوجب مجازات است اما انتظار داریم در این خصوص قوه قضاییه صف اغتشاشگران را با افراد معترض و مطالبه‌گر جدا کند و برخورد همسانی با این دو طیف نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم افراد فریب‌خورده هرچه زودتر بیدار شوند و دشمنان آشکار ملت ایران را بشناسند و به آنان اجازه توطئه‌افکنی ندهند.

بهمنی افزود: مطالبه‌گری و تظاهرات حق قانونی مردم است اما این امر باید با دریافت مجوز باشد و مردم از تجمعات و تظاهرات بدون مجوز پرهیز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر