کد خبر: 1199402
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
رئیس سازمان بسیج عنوان کرد‌
طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقاومت و مظلومیت مردم غزه باید روایت شود. هفته بسیج فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه است.

جوان آنلاین: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مقاومت و مظلومیت مردم غزه باید روایت شود. هفته بسیج فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه است.
سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی (ره) تصریح کرد: امسال مراسم زیارت مرقد مطهر و نورانی بنیانگذار کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان آغاز برنامه‌های هفته مبارک بسیج در شرایطی برگزار می‌شود که در قسمتی از جهان اسلام شاهد تقابل جبهه حق و باطل و تقابل اسلام و کفر با متجاوزان عالم و امریکایی‌ها هستیم که در سابقه ۲۵۰ ساله تاریخ خود بیش از ۲۳۰ سال آن را جنگ، شرارت، خونریزی و تجاوز به حقوق دیگران شامل می‌شود. در کنار بعضی از قدرت‌های دیگر اروپایی، توسط اروپا، انگلیس، آلمان و فرانسه تلاش کردند رژیم در حال فروپاشی صهیونیستی را از یک معرکه هولناک نجات بدهند. عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب شکست غیرقابل ترمیمی را بر گرده رژیم صهیونیستی گذاشت. سردار سلیمانی تصریح کرد: مقاومت مردم غزه و پایمردی ساکنان غزه اعم از کودکان، زنان و مردم سرزمین فلسطین شکست دیگری بود که بر این رژیم منحوس وارد کرد. فلسطینیان عزیز توانستند یک پیروزی دیگری را کسب کنند. آن‌ها فکر کردند با این حملات، وحشی‌گری‌ها و شهادت گسترده که برای کودکان معصوم و زنان مقاوم غزه رقم خورده، کمر مقاومت را سست می‌کنند و می‌شکند.
‌سردار سلیمانی افزود: سومین پیروزی که مردم مظلوم فلسطین و مردم غزه به دست آوردند در یک طرف ظرفیت‌های رسانه‌ای نظام سلطه، غول‌های رسانه‌ای تلاش کردند با تحریف حقایق و تزویر صحنه‌های نامناسبی از عملیات طوفان الاقصی مخابره کنند. وی ادامه داد: غول‌های رسانه‌ای تلاش کردند که حقایق موجود در غزه را تحریف کنند و وارونه جلوه دهند تا به این ترتیب روایت نادرستی از طوفان‌الاقصی به مردم جهان مخابره شود؛ اما همان خون‌های به ناحق ریخته شده، حقانیت مردم مظلوم فلسطین را به دنیا مخابره کرد و وجدان‌های بیدار دنیا هر یک تبدیل به یک رسانه شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار