کد خبر: 1204827
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به میزبانی خوب سالن تازه تاسیس طوبی استان فارس از دیدار تیم ملی فوتسال ایران و روسیه گفت: تمرکززدایی از تهران، از برنامه‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

جوان آنلاین: کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان دوشنبه شب بعد از حضور در سالن تازه تاسیس و ۳ هزار نفری طوبی در شهرستان لار استان فارس و تماشای دیدار تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در این سالن اظهار داشت: چند روز پیش که به‌عنوان نماینده دولت هم با هیئت دولت به استان فارس سفر کردم، این سالن که توسط یک خیر اهدا شده بود، به مرحله بهره‌برداری رسید. در همان مراسم قول دادم بازی دو تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در این سالن برگزار شود و خوشحالم که به قولی که داده بودیم عمل شد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: البته بسیاری از عوامل دست به دست هم داد تا این مراسم به‌خوبی برگزار شود و من از مسئولان محلی، استاندار و فرماندار فارس که شرایط خوب برگزاری این بازی را فراهم کردند تشکر می‌کنم. آن‌ها به‌عنوان یک میزبان خوب، انصافا حق میزبانی را به جا آوردند.

وی تصریح کرد: از خوشحالی مردم خوشحالیم و جز خدمت به مردم، شانی برای خود قائل نیستیم. همین‌که جوانان بازی دو تیم ملی را در یک شهرستان کوچک شاهد هستند، باعث خوشحالی است

وزیر ورزش ادامه داد: البته من از روز اول در مجلس تاکید کردم که تمرکززدایی از برنامه‌های اصلی ماست و تمام سعی و تلاش ما این است که تمرکز را از تهران خارج کنیم و به استان‌ها و به‌ویژه شهرستان‌ها ببریم و امروز هم شاهد این اتفاق هستیم و دیدیم که این بازی با استقبال کم نظیر مردم مواجه شد و انشاا… این‌گونه میزبانی‌ها ادامه یابد و ما شاهد شادی مردم باشیم.

هاشمی گفت: از خیر محترم برای اهدای این سالن، فرماندار محترم استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان و مشخصا تاج رئیس فدراسیون فوتبال و اصولی رئیس کمیته فوتسال تشکر می‌کنم. همان لحظه که برای این دیدار هماهنگ کردیم، خواسته بنده را اجابت کردند و انصافا آقای شمسایی هم تمام توان خود را گذاشت تا این بازی امروز برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار