کد خبر: 1211282
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۱
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ترور حاج صادق امیدزاده به دست رژیم صهیونیستی
حاج‌صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات نیروی قدس در سوریه و جانشین ایشان به دست رژیم صهیونیستی ترور شدند

جوان آنلاین: حاج‌صادق امیدزاده، مسئول اطلاعات نیروی قدس در سوریه و جانشین ایشان به دست رژیم صهیونیستی ترور شدند. این ترور با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این عملیات بزدلانه را نشانی بر ضعف و ضربه جدی رژیم صهیونیستی از عملیات‌های روز‌های گذشته ایران در بمباران مراکز جاسوسی و تروریستی منطقه دانستند. کاربران اذعان داشتند این دست از حملات هیچ خللی در عزم و اراده ایرانیان ایجاد نخواهد کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


سیدپویان حسین‌پور:
درگیر یک‌جنگ تمام عیار امنیتی با دشمنیم. در جنگ هم زد و خورد، طبیعی‌ا ست. ضربه نقطه‌زنی که رژیم صهیونیستی در اربیل دریافت کرد (بعلاوه ضربه سختی که دیشب در حیفا خورد)، به قدری کاری بود که به واکنش عصبی در سوریه وادارش کند...
نیما بوالحسنی:
عزیزم من متعلق به آن سپاهی هستم که نمی‌خوابد و نباید بخوابد تا دیگران در آرامش بخوابند. بگذار آرامش من فدای آرامش آنان بشود و بخوابند. ‎#حاج_صادق
سید طاهر:
حاج صادق و همراهانش رفتن پیش حاج قاسم و یارانش. دیدار در بهشت.
سبحان برکتی:
شما با شهید کردن نیرو‌های ما، ما رو به آرزومون می‌رسونید و نابودی خودتون رو نزدیک‌تر می‌کنید. شهادت تعدادی از نیرو‌های مستشار ایرانی در سوریه نشون داد ما چقدر دقیق رابط اقتصادی اسرائیل در اربیل رو زدیم و چقدر این موضوع براشون گرون تموم شده! دست و پا زدن‌های آخرشونه.
امید ملایی:
آن چیزی که از حمله امروز رژیم صهیونیستی در سوریه مشخص است این است که حملات اخیر سپاه پاسداران در عراق و سوریه کاملاً موفق بوده و نقاط اساسی هدف گرفته شده.
علی چاهخوزاده:
حاج‌صادق امیدزاده مسئول اطلاعات نیروی قدس در سوریه و جانشین ایشان در حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند. ما در یک جنگ تمام عیار با جبهه صهیونیست‌ها و حامیانش هستیم. یک ذره رحم کردن و کوتاه اومدن عواقب جبران نشدنی خواهد داشت.
سمانه صالحی:
آره موشک‌های ما تو بیابون خورده بود، برای همین اسرائیل مسئول اطلاعات سپاه‌مون تو سوریه رو به شهادت رسوند.
کاربری با نام «آزوف»:
ما وسط جنگ هستیم، نتانیاهو دیروز اعلام کرد نخواهیم گذاشت ایران به بمب اتمی دست یابد [غلط کردی]. ترور امروز نشان داد ضربه اربیل دقیق بوده، باید منتظر ماند و دید پاسخ ایران چه خواهد بود. ‎#توازن
حسن علی العجری:
انا لله و انا الیه راجعون... پایان مأموریت سربازان خمینی و خامنه‌ای جز شهادت نیست. رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه رو در دمشق ترور کرده.
بنت‌الهدی قلی‌زاده:
هاآرتص: «یکی از فرماندهان ارشد سپاه را در سوریه ترور کردیم!» سگ‌های صهیونیستی انتقام حملات موشکی سپاه به مقر موساد در اربیلِ عراق را از مستشاران بلندپایه ما در دمشق سوریه گرفتند. لعنت به رژیم جعلی جنایتکار.
حسنین حداد:
ترور حاج صادق نشان می‌دهد سپاه در اربیل چه ضربه بزرگ و سنگینی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد کرده که آنقدر عصبانی شده، والله که این خاک حاج صادق‌ها دارد برای نبرد با شما و صهیونیست به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.
کاربری با نام «مُحَلِّل»:
قابل توجه مدعیان، ترور حاج صادق (رضوان‌الله تعالی علیه) نشان داد که ضربه اربیل برای دشمن تا چه حد کاری و دردناک بوده است که فقط منزل یک تاجر کُرد عراقی هدف قرار گرفته؟

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار