کد خبر: 1211668
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت، اعلام کردند که از امشب برای آزادی این اسیران دست به تحصن خواهند زد.

جوان آنلاین: اعتراضات شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که کمیته خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت در غزه، اعلام کرده از امشب در برابر محل اقامت نتانیاهو دست به تحصن خواهند زد تا مطالباتشان در آزادی بی قید و شرط این اسیران محقق شود.

این تحصن در حالی برگزار می‌شود که تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مخالفت قاطع خود با شرط‌های اعلامی از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای توافق تبادل اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین را اعلام کرده است.

شب گذشته نیز پس از برگزاری چندین شب متوالی تظاهرات اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی، صدای معترضین و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت به پشت در‌های محل اقامت بنیامین نتانیاهو رسیده بود. بنا بر گزارش‌ها، هزاران شهرک‌نشین به همراه خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت، در برابر اقامتگاه نتانیاهو در شهرک صهیونیستی قیصریه در اعتراض به بی‌توجهی وی به سرنوشت اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه خواستار محاکمه وی و توافقی فوری برای آزادی این اسیران شدند.

به گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، معترضان در پیامی به کابینه جنگ این رژیم تاکید کردند که با وجود دستور «بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس در خصوص بدرفتاری و شلیک گلوله به سمت معترضان به اعتراضات خود ادامه خواهند داد و خواستار محاکمه نتانیاهو هستند، زیرا وی دارای اختلال عقلی است، بدترین جنایتکار است و باید محاکمه و روانه زندان شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار