کد خبر: 1223011
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
وعده کمک ۳ میلیاردی
  قشنگ‌ترین حس دنیا را تجربه کردند. ایستادن بر سکوی قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه اتفاق کمی نبود برای تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران. موفقیت قابل توجهی که دلیل خوبی بود تا کیومرث هاشمی را مجاب به تجلیل از آن‌ها کند. صبح روز گذشته، اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران میهمان وزیر ورزش بودند
شمیم رضوان

جوان آنلاین: قشنگ‌ترین حس دنیا را تجربه کردند. ایستادن بر سکوی قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه اتفاق کمی نبود برای تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران. موفقیت قابل توجهی که دلیل خوبی بود تا کیومرث هاشمی را مجاب به تجلیل از آن‌ها کند. صبح روز گذشته، اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران میهمان وزیر ورزش بودند. دیداری که یک هفته بعد از کسب عنوان قهرمانی برای تجلیل از آن‌ها تدارک دیده شده بود. دیداری که علاوه بر تجلیل از ملی‌پوشان هاکی، وعده کمک ۳ میلیارد تومانی وزیر در بخش تجهیزات را هم به دنبال داشت. وعده‌ای که لبخند رضایت را میهمان لبان ملی‌پوشان هاکی بانوان کرد. دخترانی که امیدوارند با اینگونه کمک‌ها، کمبود‌های تجهیزاتی هاکی روی یخ بانوان کم‌کم برطرف شود. 
کیومرث هاشمی در این دیدار ضمن تمجید از توانمندی‌های هاکی روی یخ بانوان و تقدیر از موفقیت کسب شده توسط دختران هاکی ایران به لزوم استعدادیابی و توسعه این رشته تأکید کرد: «شما فعل «ما می‌توانیم» را به همه جهانیان نشان دادید و توانایی خود را به همگان ثابت و شادی را میهمان دل مردم کشورتان کردید. اما تازه ابتدای راه هستید و نباید به کسب این عنوان قهرمانی بسنده کنید. زمانی‌که روی سکو می‌روید و جام را در دست می‌گیرد، افتخاری را کسب می‌کنید که متعلق به کل کشور است و ظرفیت‌های ایران را به رخ می‌کشد، اما باید برای استعدادیابی در هاکی تلاش کرد. اکثر نفرات تیم تهرانی هستند، ولی بی‌تردید استعداد‌های زیادی در این رشته در کشور وجود دارد و با توجه به آنکه جوانان به دنبال رشته‌های جدید هستند باید با استفاده از این مهم، به دنبال جذب استعداد‌ها از تمامی‌استان‌ها بود. امیدوارم با ایجاد شرایط و براساس طرح آمایش سرزمینی به زودی بتوانیم شاهد حضور و درخشش دخترانمان در جایگاه المپیک زمستانی باشیم.» مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان نیز ضمن تمجید از موفقیت کسب شده توسط بانوان هاکی روی یخ ایران تأکید کرد که موفقیت کسب شده نشان از یک مدیریت منسجم در تمام لایه‌ها و بخش‌های مأموریتی تیم دارد. 
اعظم سنائی، کاپیتان و سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ نیز با تشکر از حمایت‌های صورت گرفته تأکید کرد که تک‌تک اعضای این تیم با تلاش‌های بیشتر به دنبال تداوم این موفقیت و کسب نتایج بهتر و افتخارات بیشتر در رویداد‌های مهم بین‌المللی و برون‌مرزی هستند: «ما پای ایران و کشورمان ایستاده‌ایم و هرگز از تلاشمان نخواهیم کاست، اما از آنجا که تجهیزات این رشته در داخل کشور تولید نمی‌شود و باید با هزینه بالای دلاری از خارج کشور تهیه شود، امیدواریم حمایت‌های لازم در این راستا از ما صورت گیرد.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار