کد خبر: 1228155
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در پی حمله حزب‌الله:
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای غیرعادی در شمال سرزمین‌های اشغالی و هلاکت و زخمی‌شدن چند صهیونیست خبر دادند.

جوان آنلاین: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای غیرعادی و دشوار در شمال سرزمین‌های اشغالی و به طور مشخص در شهرک صهیونیست‌نشین «آویویم» خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، به اذعان این رسانه‌ها حملات حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیستی آویویم باعث هلاکت و زخمی‌شدن شماری از صهیونیست‌ها شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وقوع یک حادثه دیگر در منطقه اشغالی «المناره» به هلاکت یک نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی انجامیده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که شماری از نظامیان صهیونیست در حمله صورت‌گرفته از سمت لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی برق شهرک‌های صهیونیست‌نشین «آویویم» و «دوویو» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز قطع شده است.

رؤسای شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی نیز اذعان کردند که این مناطق به ۳۰ سال قبل بازگشته‌اند و اوضاع کنونی الجلیل فروپاشی نظریه امنیتی اسرائیل را به اثبات رسانده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که همزمان با حمله به الجلیل علیا، حمله‌ای ترکیبی با استفاده از تسلیحات موشکی و پهپاد‌های انتحاری از سمت لبنان به سوی برخی اهداف صهیونیستی در الجلیل غربی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار