کد خبر: 1228211
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افکار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه‌ای نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

جوان آنلاین: حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در یک گفتگوی رادیویی درباره وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: طوفان الاقصی اقتصاد اسرائیل را ویران کرد در کنار ویرانه‌های دیگری که برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

به گزارش آنا، آصفی افزود: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افکار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه‌ای نیست که رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

او با اذعان اینکه اهمیت اقتصاد اسرائیل کمتر از سایر ابعاد نیست گفت: این جنگ یک سری هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم داشت که هزینه مستقیم آن بین ۴۰ تا ۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و این در حالی است که بودجه جنگ رژیم صهیونیستی خیلی کمتر از این‌ها یعنی حدود ۲۴ میلیارد دلار است.

آصفی اظهار کرد: آمریکا همیشه تلاش داشت بگوید رژیم صهیونیستی به عنوان تنها رژیم دموکرات در منطقه بالاترین امنیت و عالی‌ترین شرایط اقتصادی را دارد که تا قبل از این اتفاقات، رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی ۶،۵ درصد بود، اما امروز به ۳ برابر کاهش پیدا کرده و به نزدیک ۲ درصد رسیده است.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه اضافه کرد: مهاجرت‌های معکوس و خالی شدن شهرک‌ها و معطل ماندن اقتصاد ممتاز رژیم صهیونیستی از نظر فناوری و دانش‌بنیان‌ها همگی باعث شده که دید بین‌المللی نسبت به این رژیم عوض شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار