کد خبر: 1057533
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
رئیس کل دادگستری لرستان:
رزم، با بیان اینکه رفع مشکلات عظیم خودرو در حال پیگیری است، گفت: راه اندازی اینگونه کارخانه ها برای حمایت از تولید و رفع مانع زدایی ها ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، محمد رزم، امروز(11مرداد)، در حاشیه بازدید از کارخانه عظیم خودرو بروجرد، اظهارداشت: این مجموعه  ظرفیتی قابل توجه، مهم و اشتغال‌زا در این شهرستان است.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: اموال، املاک و دارایی های این مجموعه معادل  ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و با ۲۵۰ هکتار زمین توان بکارگیری و اشتغال ۷۰۰ نفر را در شرایط ایده آل دارا است.

وی با اشاره به تولید سالانه ۸۰ هزار دستگاه خودرو توسط کارخانه عظیم خودرو بروجرد، گفت: موانع قضایی و حقوقی این مجموعه در استان نبوده و پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل و در نهایت رای دادگاه  نیز صادر و قطعی شده است.

رزم خاطرنشان کرد: در راستای کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه رفع مشکلات عظیم خودرو در حال پیگیری است.

رئیس کل دادگستری لرستان عنوان کرد: این کارخانه هیچ دیونی نداشته و تسهیلاتی نیز دریافت نکرده که قابل توجه و ارزشمند است و باید رفع مشکلات آن بصورت ویژه پیگیری شود.

وی با تأکید بر ضرورت جبران ضرر و زیان شکات خصوصی، از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی مجدد کارخانه عظیم خودرو در راستای شعار حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها خبر داد.

رزم بیان داشت: باید از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت راه‌اندازی و احیای این‌گونه کارخانه‌ها استفاده شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار