کد خبر: 1170238
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان:
ابراهیمی از رفع موانع شش واحد تولیدی استان در ستاد تسهیل و بازگشت آنها به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش جوان از لرستان، سیروس ابراهیمی، امروز(20 تیر)، در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، با بیان اینکه موانع شش واحد تولیدی استان رفع و به چرخه تولید بازگشتند، اظهارداشت: بازپرداخت تسهیلات بانکی و امحال تسهیلات مهم ترین مشکلات این شش واحد تولیدی بود که با هماهنگی های انجام شده به نتیجه رسیدند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با بیان اینکه اختلاف نظر بین امحال سرمایه های تسهیلات تکلیفی سرمایه در گردش و مدت امحال این تسهیلات از مهم ترین مباحث مطرح شده در ستاد تسهیل بود، افزود: طی ارتباط تلفنی با مدیر کل ستاد تسهیل کشور نقاط مبهم این اختلاف نظرها مرتفع شد.

 

ابراهیمی همچنین به تصمیم گیری در خصوص یک مورد تملکی کارخانه تولید رب گوجه در ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: این تولیدی رب سازی به دلیل بدهی بانکی در تملک بانک کشاورزی قرار داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: با رای زنی های انجام شده در ستاد تسهیل مصوب شد که این تولیدی بدهی خود را در زمان تعیین شده پرداخت و از تملک بانک کشاورزی خارج شود.

 

ابراهمی بیان کرد: رفع موانع تولید امری مهم برای رونق تولید و کمک به اشتغال جوانان بوده و در این راستا از تمامی ظرفیت ها استفاده می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار