کد خبر: 1096759
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با محورهای کشوری و استانی با حضور گسترده اهالی رسانه اردبیل مانند ادوار گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ علی لطفی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره در ۱۱ محور کشوری برگزار می شود، اظهار کرد: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی محورهای این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۱ قالب برگزار می شود، ادامه داد: فعالان رسانه‌ می‌توانند آثار خود را در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یاداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست به دبیرخانه جشنواره واقع در سالن ولایت، دفتر بسیج رسانه استان اردبیل تحویل دهند.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل محدویتی در ارسال آثار وجود ندارد و آئین اختتامیه روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه امسال برگزار خواهد شد.

لطفی یادآور شد: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل با همکاری حوزه هنری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، صدا و سیما، شهرداری اردبیل، ستاد کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و ستاد  امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.

وی با اشاره به سیر صعودی آثار ارسالی در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: آثار ارسالی هر سال نسبت به سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یافته که بیانگر استقبال اهالی رسانه استان از این جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل همچنین  آموزش شهروندی و امر به معروف و نهی از منکر از جمله محورهای استانی این جشنواره اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر