کد خبر: 1098343
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛
عزیزی از برگزاری کارگاه های مهارت افزایی زوجین در مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و گفت: مدرسین این دوره مشاوران فعال در عرصه زن و خانواده هستند.

سمیه عزیزی، به خبرنگار جوان از لرستان گفت: سلسله کارگاه های مهارت افزایی زوجین با عنوان «رازهای خوشبختی» ویژه خوهران طلبه و مبلغه متاهل در مدارس علمیه خواهران استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: این دوره آموزشی به صورت فشرده با حضور خواهران طلبه و مبلغه حوزه علمیه خواهران لرستان در مدارس ۱۳ گانه استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بنای مقدس خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه و نقطه آغازین زندگی اجتماعی انسان و نخستین کانون تمدن و آرامش بشر، از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی سلامت سازی خانواده را از وظایف مهم حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: با توجه به تأکیدات دینی بر کارکردهای خانواده و نقش زنان در تحکیم و تعالی این نهاد مقدس و کاهش بزه های اجتماعی، این دوره آموزشی ویژه خواهران طلبه و مبلغ برگزار می شود.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی ارتقای توان تبلیغی خواهران مبلغ و طلب در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه است.

عزیزی در ادامه به برگزاری مسابقه کتبی دعای مکارم الاخلاق، دعای 20 صحیفه سجادیه در سراسر مدارس علمیه خواهران لرستان اشاره کرد و گفت: در این دوره 66 نفر از طلاب شرکت داشتند که 30 نفر امتیاز لازم را کسب کرده اند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار