کد خبر: 1108171
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه دشمنان باور و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده اند، گفت: نباید جوانان را به حال خود رها کرد بلکه با بصیرت افزایی باید جلوی توطئه دشمن گرفته شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهارداشت: دشمن در هر زمان با بهانه های مختلف وارد عمل شده است و اکنون به بهانه مرگ دختر خانم جوانی که ما هم از مرگ او ناراحت هستیم فعال شد.

ریشه اصلی اغتشاشات اخیر ناتوانی دشمن در پذیرش ایرانی قوی و مستقل است

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ریشه اصلی اغتشاشات اخیر ناتوانی دشمن در پذیرش ایرانی قوی و مستقل است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه بصیرت و هوشیاری مردم در برابر انواع نقشه های دشمنان ایستادگی می کند و اجازه پیاده سازی توطئه آنها را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی جوانان و نوجوانان تحت تاثیر فضای مجازی و اخبار نادرست ماهواره، وارد جریان شدند اما در این بین برخی اشرار با دستور گرفتن از دشمن سعی در پیاده کردن نقشه های آنان و کشته سازی داشتند که موفق نبودند، گفت: برخی هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران و سلبریتی ها به نفع دشمن وارد صحنه شدند اما اینها شمار اندکی هستند و بیشتر همکاران آنها افراد سالمی هستند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این فتنه آخرین فتنه دشمنان نیست و باز هم با بهانه های دیگر خواهند آمد، بیان کرد: نباید جوانان را به حال خود رها کرد بلکه با بصیرت افزایی باید توطئه های دشمن را خنثی ساخت.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی آنقدر قوی،‌ قدرتمند و مجهز شده که اکنون خود، جبهه مقاومت است و طرفدارانی در سراسر جهان از جمله در آمریکا دارد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: دشمن تلاش دارد از راه فرهنگی وارد شود و با هدف قرار دادن اعتقادات و باورهای جوانان، فرهنگ ما را نابود کند اما نمی تواند، دشمن رو به افول و جمهوری اسلامی رو به عظمت، قدرت و اوج گیری است.

نیروهای نظامی و انتظامی مظهر اقتدار و عظمت هستند

وی اظهارکرد: مردم ما  فهیم و دانا هستند و در دهه های اخیر به پیشرفت های شاخصی در عرصه های مختلف دست یافته اند و جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی و تجهیزات مدرن نظامی ساخته دست جوانان خود، قدرتمند است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: این توانمندی را می توان در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشاهده کرد، نیروهای ارتشی، سپاهی و انتظامی در عین حال که از نظر دینی و اعتقادی قوی هستند در زمینه نظامی و شجاعت هم بی نظیر هستند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار