کد خبر: 1166898
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان:
حجت الاسلام حقیان به اهمیت و جایگاه ارزشمند نماز جمعه اشاره کرد و گفت: رسانه نماز جمعه ظرفیتی برای رشد و هدایت معنوی مردم است

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان سلسله با اشاره به تدوین نظام نامه ویژه ستادهای نماز جمعه گفت: رسول مکرم اسلام می فرمایند: برخی مردم کلید خوبی ها و قفل بدی ها هستند و برخی دیگر عکس آن کلید بدی ها هستند که در خوبی ها را می بندند و در بدی ها را به روی مردم باز و آنها را منحرف می کنند.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه از دسته اول هستند، افزود: این مقام توفیقی از جانب خداوند است و اعضای ستاد بهترین جایگاه را در پیشگاه خداوند متعال دارند.

وی خاطرنشان کرد: این اعضا افتخار کنند که علی رقم کمبودها و مشکلات و اینکه امکانات رفاهی کافی حاکم نیست، با فعالیت در بهترین روز هفته و بهترین ساعات در رحمت الهی و معنویت را به روی مردم باز می کنند.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به حضور با شکوه مردم در نماز جمعه یادآور شد: این حضور نتیجه فعالیت مستمر و تلاش اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه است.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان ابراز امیدواری کرد که خدای متعال توفیق دهند بتوانیم در  جهت رشد و هدایت معنوی مردم از طریق رسانه نماز جمعه موفق باشیم.

وی با اشاره به تدوین نظام نامه ویژه ستاد نماز جمعه گفت: از این پس معیار عمل  در ستاد نماز جمعه توجه به این نظام نامه است./9451/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار