کد خبر: 1109647
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه حرکت به سمت اقتدار رسانه ای درون کشور نیاز امروز جامعه است، گفت: باید کانال های داخلی تقویت شوند تا در انعکاس اخبار واقعی نقش اصلی را ایفا کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(22مهر)، در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با گرامیداشت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهارداشت: حضور در مکان هایی همچون مساجد، نمازجمعه و انجام وظایف شرعی و دفاع از راه شهدا و راه آرمان ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی مورد تأکید است.

نماینده ولی فقیه در لرستان به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای هزاران دروغ منتشر کرد.

وی بر ضرورت تقویت رسانه های داخلی تأکید کرد و گفت: نقش تاثیرگذاری در اطلاع رسانی و انتشار اخبار صحیح دارد و باید کانال های داخلی تقویت شوند تا در انعکاس اخبار واقعی نقش اصلی را ایفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه باید در قدرت نرم و نگاه به درون کشور به سمت اقتدار رسانه ای درون کشور حرکت کنیم، عنوان کرد: از این طریق با تقویت کانال های داخل کسب و کار مردم از رونق کافی برخوردار باشد و مکارم و فضیلت های اخلاقی در جای خود مصون و محفوظ باشند.

ضرورت توجه مسئولان به معیشت مردم

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ممانعت از پیشرفت علمی و آسیب به نظم و امنیت و معیشت مردم است و این تحریم ها هم به همین منظور است، تصریح کرد: توجه کامل به معیشت مردم ضروری بوده و این در حالی است که مردم در چند ماه اخیر به لحاظ معیشتی در تنگنای فراوان قرار گرفتند و کالاهای مورد نیاز بیش از حد گران شد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان توجه داشته باشند که هر برنامه ای اجرا می شود سفره مردم کوچک نشود، افزود: این گرانی ها جو روانی و بستری برای سواستفاده دشمنان ایجاد می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تأکید کرد: بایستی این کارخانه ها فعال شوند دولت و قوه قضاییه زمانی برای شروع به کار آنها تعیین کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت ها باید به افراد دانا، متعهد و وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه واگذار شود، عنوان داشت: قابل قبول نیست که در میان اغتشاشگران افرادی دستگیر شوند که در نظام اداری مشغول کار باشند و از طرفی جوانان توانمند و انقلابی بیکار باشند.

پیشگیری از آسیب های اجتماعی لازمه مقابله با دسیسه های دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: با درایت و پیشگیری از اسیب های اجتماعی راه را بر دسیسه های دشمنان بست و بازسازی اداری انجام شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار