کد خبر: 1127256
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خبر داد؛
حجت الاسلام چراغی با اشاره به مرحله استانی جشنواره استانی «نماز فجر تا فجر»، گفت: بیش از 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و نتایج یک بهمن ماه اعلام خواهند شد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمد جواد چراغی، به برگزاری  مرحله استانی جشنواره «نماز فجر تا فجر» اشاره کرد و بیان داشت: این جشنواره در چهار محور علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و شعر، سرگرمی و آموزشی برگزار شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان لرستان افزود: بخش علمی و پژوهشی این جشنواره شامل تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی و بخش فرهنگی و هنری در قالب‌های کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ادبی و شعر جشنواره نماز «فجر تا فجر» در لرستان در قالب‌های داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی و بخش سرگرمی و آموزشی این جشنواره در قالب بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی رایانه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به اینکه بیش از 500 اثر از هنرمندان لرستانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: آخرین مهلت شرکت در جشنواره نماز«فجر تا فجر» تا ۲۰ آذرماه سال‌‌جاری بود و نتایج این جشنواره یک بهمن‌ماه سال‌جاری اعلام می شود.

وی با بیان اینکه ثار برگزیده استانی به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز کشور ارسال می‌شوند، گفت: و نتایج مرحله کشوری این جشنواره نیز ۱۲ بهمن‌ماه امسال اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار