کد خبر: 1161815
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:
حجت الاسلام چراغی، با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در جامعه نیازمند برنامه های گسترده است، گفت: در این راستا باید برای جذب نمازگزار از جوانان و ایده‌ های جدید بهره بگیریم.

به گزارش جوان از لرستان، محمدجواد چراغی، امروز شورای اقامه نماز اداره زندان های استان نماز اظهار داشت: باید برای جذب نمازگزار از جوانان و ایده‌ های جدید بهره بگیریم، چراکه نسل جدید مجهز به روش‌ های خلاقانه‌ برای القای نماز و مفاهیم دینی و آموزشی است که این افکار می ‌تواند به گسترش نماز در سطح دانشگاه‌ ها کمک کند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه هرچقدر در زمینه گسترش و ترویج نماز فعالیت کنیم باز کافی نیست، افزود: خوشبختانه در این شرایط اهتمام و حس به اقامه نماز در بین دانشگاه‌ های استان دلگرم‌ کننده است و همچنین بازدیدهای ما و آنچه در سطح این دانشگاه‌ ها اتفاق افتاده نشان از آن دارد که روند کلی اقامه نماز در سطح دانشگاه رضایت ‌بخش است.

وی گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی، بومی سازی این برنامه‌ها حائز اهمیت است که مستلزم کار کارشناسی شده است و ما در قبال زندانیان به لحاظ قانونی، شرعی و انسانی وظیفه داریم و باید سعی کنیم به بهترین نحو این وظایف را انجام دهیم.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: در زندان ها با رفتار سازی مناسب اسلامی و نمازی با شناخت سلایق، نیازها و آرزوهای زندانیان و با برقراری ارتباط عاطفی می توان زندانیان را در مسیر اصلاح و تربیت قرار داد و این امر مستلزم نیاز درک احساسات زندانیان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار