کد خبر: 1170451
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
سردار کشکولی با اشاره به اینکه 40 اثر ویژه کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان در صدا و سیمای استان لرستان تولید شده است، گفت: امید است که با بهره گیری از این آثار تأثیرگذار بر غنای یادواره ۶۵۵۲ شهید لرستان افزوده شود.

به گزارش جوان از لرستان، مرتضی کشکولی، امروز(21تیر)، در جلسه مشترک سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و صدا و سیمای استان لرستان، با قدردانی از صدا و سیمای لرستان در تهیه و تولید مستند‌های متنوع و فاخر با موضوع ایثار و شهادت، ویژه کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان، اظهارداشت: صدا و سیما ظرفیتی عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان فرهنگ ایثار و شهادت را ضامن بقای انقلاب خواند و افزود: با استفاده از ظرفیت های دینی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت گام های مؤثری برداشته شود. 

سردار کشکولی با اشاره به اینکه صدا و سیمای لرستان تاکنون حدود ۴۰ مستند و نماهنگ جذاب و فاخر جهت پخش در کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان تهیه و تولید کرده است، عنوان کرد: امید است که با بهره گیری از این آثار تأثیرگذار بر غنای یادواره ۶۵۵۲ شهید لرستان افزوده شود.

وی در ادامه خواستار ارائه خوب، دسترنج مدیریت و کارکنان صدا و سیمای لرستان در این یادواره و اجلاسیه‌های جانبی آن شد.

شیروی، مدیر کل صدا و سیمای لرستان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به تلاش‌های صدا و سیمای لرستان برای حضور پررنگ و تاثیرگذار در کنگره ۶۵۵۲ شهید لرستان و اجلاسیه‌های جانبی آن، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته قرار است تا روز برگزاری کنگره شهدای لرستان، با سه برنامه زمانی تبیینی، تبلیغی و تهییجی، فضای استان را معطر به یاد و خاطره شهدا کنیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار