کد خبر: 1171884
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
امام‌جمعه موقت خرم‌آباد:
حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به رسالت های خطیر شورای نگهبان در حفظ اسلامیت حکومت و نظام گفت: مسئولیت شورای نگهبان جهادی است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر، ظهر امروز در دیدار با اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: حفظ اسلامیت حکومت و نظام مسئولیت سنگین و مهمی بر دوش شورای نگهبان است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد افزود: کار در شورای نگهبان یک جهاد است.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان همواره مورد هجمه دشمنان بوده که این نشان‌دهنده اهمیت این نهاد است، گفت: از مهم‌ترین کارهای شورای نگهبان جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم‌گیر نظام است.

حجت الاسلام شمسی فر خاطرنشان کرد: کسی که در این نهاد مقدس فعالیت می‌کنند باید رعایت قانون، اخلاق‌محوری، ارتباط باخدا و اهل‌بیت، رعایت آداب و شئون اسلامی، شناخت دقیق از مواضع گروه‌های سیاسی، پرهیز از تعصب نسبت به شخص و گروه‌های سیاسی، دفاع از ولایت‌فقیه، قانون اساسی را مورد توجه قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تجربه دیگران، رعایت نظم، تقوا از دیگر ویژگی های اعضای شورای نگهبان اسست.

امام جمعه موقت خرم آباد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مشروعیت انتخابات با تأیید شورای نگهبان است، بیان داشت: حفظ و حراست از آرای مردم وظیفه دیگر شورای نگهبان است.

وی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین کارهای شورای نگهبان جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم‌گیر نظام است.

 

برچسب ها: شورای نگهبان ، دشمن ، نظام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار