کد خبر: 1196361
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:
رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به احکام جدید رهبری برای رییس بنیاد مستضعفان، گفت: متصدیان بیت‌المال هم باید قدرت حفظ اموال را داشته باشند و هم علیم باشند.

جوان آنلاین: آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید بنیاد مستضعغان پیش از ظهر امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم حجت السلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی» گفت: به فرموده قرآن کریم واگذاری بیت المال به افراد مختلف یک اصل است و کسی که می‌خواهد دست اندرکار حفظ بین المال باشد، باید حفیظ و کوشا باشد.

وی اضافه‌کرد: متصدیان بین المال هم باید قدرت حفظ اموال را داشته باشند و هم علیم باشند. پیامبر هم بعد از آمدن به مدینه نخستین کاری که انجام داد موضوع بیت المال بود. حکومت خرج و هزینه سنگین، جنگ، صلح و آبادانی دارد و در آیه ۶۰ سوره «توبه» نیز چندین شرط برای حفظ و نگهداری بیت المال و صدقات عنوان می‌شود.

وی ادامه‌داد: رهبر معظم انقلاب در احکام روسای بنیاد، بر رفع نیازمندی فقیر و مسکین و به‌کارگیری جوانان تاکید داشته و دارند.

حجت السلام گلپایگانی به تحولات در منطقه اشاره کرد و ادامه‌داد: الحمدلله اتحاد و یگانگی اکنون وجود دارد و بزرگان و مسوولان ما همه بر مواضع خود متحد هستند. فیلم کودکان غزه را نمی‌شود حتی تماشا کرد. از اثرات حرکت مردم غره هم این بود که جهان شاهد چهره خبیث آنهایی است که حرف از حقوق بشر می زدند.

وی گفت: اکنون در انگلستان، آلمان، آمریکا و ده‌ها شهر و کشور دیگر مردم علیه این جنایت‌ها در حال تظاهرات هستند که از آثار موفق حمله به اسراییل بود.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه شیعه شناخته می شود و اسلام زنده است، گفت: اکنون صدای اسلام در همه جا پیچیده است که از برکت انقلاب اسلامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار