کد خبر: 1202502
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
معاون استاندار:
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نسل جوان و نخبگان راهکاری برای حل مشکلات است، گفت: این ظرفیت باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش جوان از لرستان، مسلم مرادی، امروز(14آذر)، در نشست شورای ساماندهی امور جوانان شهرستان بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: در سال جاری چهار هزار و ۲۶۸ فقره تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار بروجرد بروجرد را شهر استعدادهای درخشان و نخبگان خواند و افزود: مسئول در خدمت به مردم مسئول هستند و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان باید تلاش شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای ساماندهی امور جوانان از برنامه‌های کلیشه‌ای خارج شوند، گفت: از نخبگان و جوانان به عنوان مشاور در کنار مسئولین استفاده شود.

مرادی تاکید کرد: روسای ادارات از مشاوران جوان و نخبه شهرستان و همفکری و همکاری آنها در پیشبرد و حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کنند.

وی ادامه داد: روسای ادارات مرتبط با امور جوانان باید با برنامه و ارائه راهکار مناسب در جلسه حضور داشته باشند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برای رفع آسیب های اجتماعی باید از همه ظرفیت ها استفاده شود و دانشگاه‌های شهرستان همایش و جلساتی را در راستای برطرف نمودن آسیب‌های اجتماعی برگزار کنند.

وی اظهارکرد: برگزاری این همایش ها فرصتی برای شناسایی آسیب های اجتماعی و دسته بندی آنها برنامه ریزی برای مقابله و رفع آسیب ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار