کد خبر: 1207447
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد در مطلبی با اشاره به فعال شدن انتخاباتی حسن روحانی در هفته‌های اخیر و دیده شدن اخبار مرتبط با او در فضای مجازی، گفته که اطرافیان روحانی نباید دچار این اشتباه شوند که روحانی محبوب شده است، بلکه او صرفاً مورد توجه قرار گرفته است. همین!
آفتاب یزد با اشاره به فعالیت انتخاباتی روحانی و کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان، می‌نویسد: «اما سؤال کلیدی این است که آیا حسن روحانی در زمان مناسبی سکوت خود را شکسته است؟ یعنی با توجه به آنچه گفته شد آیا رئیس‌جمهور سابق در جامعه دارای پایگاه اجتماعی لازم است؟ اگر است تا چه میزان کلام وی نفوذ دارد و آیا در حدی است که بتواند جریانی را تولید کند؟ البته معمولاً در عالم سیاست این گونه است که اطرافیان چهره‌های شاخص سیاسی با اطلاعات غلط آنان را به خطا می‌اندازند. این موضوع در طول تاریخ بسیار رخ داده است و معمولاً هم چهره‌های شاخص علیرغم هوش و نبوغ سیاسی‌شان اسیر این اطلاعات اشتباه شده‌اند.»
این روزنامه ادامه می‌دهد: «برخلاف آنچه برخی از اطرافیان حسن روحانی اشاره می‌کنند باید گفت که با علم به نظرسنجی‌های انجام شده حسن روحانی کماکان در جامعه چهره سیاسی محبوبی نیست.... در حقیقت آنچه درباره حسن روحانی رخ داده، مورد توجه قرار گرفتن است. نگاهی به کنتور خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری معتبر کشور گواهی می‌دهد که خبر‌های پیرامون حسن روحانی به نسبت سال قبل بسیار بیشتر دیده می‌شود (کلیک خور است).... حسن روحانی محبوب نشده بلکه مورد توجه قرار گرفته است. اما شیخ دیپلمات باید مراقب باشد اسیر آدرس‌های غلط نشود. اطرافیان عاقل وی هم که از جامعه شناخت دارند باید مراقب باشند چنین اشتباهی رخ ندهد.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
3
روحانی نه محبوب بود، نه محبوب شده و نه مورد توجه قرار گرفته.مردم در صدد هستند کابوس روحانی و تیم او را به فراموشی بسپارند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
1
قیمت مسکن میلیاردی شد قیمت خودرو صد برابر شد یک روز پوشک بچه نایاب میشد یک روز روغن نایاب میشد یک روز رب گوجه فرنگی نایاب میشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار